Jesień z książkami jest znośniejsza!

 Każdy książkoholik na pewno stwierdzi, że jesień z książkami jest znośniejsza, a nawet można ją trochę polubić. Bo łatwo lubić, kiedy na dworze świeci piękne słońce, trudniej kiedy deszcz i zimno i kiedy pojawiają się pierwsze przeziębienia. Ale właśnie w taką gorszą pogodę książki są jak promyki słońca. Kocyk, ciepła herbatka i książka ulubionego autora, brzmi znajomo, prawda? Ja też przygotowałam się na jesień i tak wygląda mój stosik książek na najbliższe kilka dni:)





Spooky love oraz Fall in love na pewno mogę polecić, tematyka bardzo jesienna. Pozostałe książki czekają na swoją kolej. 

Już pierwszego grudnia będzie miała premierę moja druga książka. A 20 grudnia świąteczne opowiadanie. Grudzie w tym roku zdecydowanie będzie należał do mnie:) Już niedługo zdradzę więcej szczegółów:)


A moja "Galeria spełnionych marzeń" dostępna cały czas na Legimi tutaj, a wersja papierowa najtaniej tutaj. W grudniu kontynuacja:)

***********************************************************************************

Planujesz budowę domu? Warto zastanowić się nad wynajmem maszyn budowlanych https://www.euro-maszyny.pl/. Dzięki takim usługom zaoszczędzi się czas i pieniądze. A profesjonaliści na pewno doradzą w wyborze odpowiedniego sprzętu.

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)