Co to jest "Badanie Cati"?

 Wpis sponsorowany

Kiedyś na blogu wspominałam, że nie przepadam za wypełnianiem ankiet. Kilka lat temu zapisałam się do takiego panelu z ankietami. Za każdą ankietę można było dostać jakieś wynagrodzenie. I czekałam na ankiety, które dostawałam bardzo rzadko. A jak jakąś dostałam to okazało się, że po spędzeniu nad nią trochę czasu nie kwalifikuję się do dalszych badań i z wynagrodzenia nici. Dlatego zraziłam się do ankiet i takiej metody zarobku. Ale mimo wszystko rozumiem, że ankiety to ważne źródło informacji na dany temat. Plusem jest to, że są anonimowe.


Ankiety ankietami, ale jak to się ma do dzisiejszego wpisy. Co to jest to badanie cati?

Badanie cati to najprościej mówiąc wywiad telefoniczny. Dzięki temu można szybko i rzetelnie zebrać potrzebne informacje. Wiem, nie każdy lubi takie rozmowy telefoniczne, często takie rozmowy są ignorowane. Jednak to dla producentów, przedsiębiorców i właścicieli firm bardzo ważne i potrzebne narzędzie do zbierania informacji. 

Badanie cati uznawane jest za jedno z najskuteczniejszych działań marketingowych. Najważniejszą korzyścią z takiego badania jest jasność uzyskiwanych danych statystycznych. 

Lubicie wypełniać ankiety przez Internet albo telefonicznie? 

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)