Szybko...

Żyjemy w czasach, w których jesteśmy przyzwyczajeni, że wszystko mamy mieć szybko. Szybka i sprawna obsługa w sklepie, szybki dostęp do informacji, szybki kontakt ze znajomymi. Wszystko szybko. I jak przyszła pandemia to musieliśmy wyhamować, zwolnić, zatrzymać się na chwilę. W tym pędzie szybkości musieliśmy zrobić sobie przerwę.
Bardzo dużo urządzeń pozwala nam na szybkie kontakty, załatwienia swoich spraw. Jak widać, większość spraw możemy załatwić nie wychodząc z domu. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez internetu, chociaż kilak lat temu bez niego żyłam i dawałam sobie świetnie radę. Pamiętam świat bez internetu, moje dzieci tego nie będą pamiętać:)

Ta szybkość i wygoda sprawia, że niektórzy blogerzy pozostawiają swoje blogi. Po co wysilać się i tracić czas na pisanie długich wpisów, jak można na szybko wrzucić zdjęcie na Instagrama, dodać kilka słów i wystarczy. Nie raz czytałam, że blogi już odchodzą do historii, wypierane przez media społecznościowe. Mam nadzieję, że ta prognoza się nie sprawdzi bo ja mimo wszystko bardzo lubię blogi. Chociaż korzystam z Instagrama to blogi są bliższe mojemu sercu. Pamiętam dawną blogosferę, ileż było w tym wszystkim pasji. Ile ciekawych ludzi, których chciało się czytać. A teraz tych blogów w większości już nie ma, zastąpionych kontami na Instagramie.



Książki. Nic mi nie zastąpi tradycyjnej książki, nie mogę przekonać się do audiobooków, e-booków. Chociaż zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma czas w ciągu dnia, żeby usiąść i poczytać książkę. Łatwiej w takiej sytuacji skorzystać właśnie z audiobooków. 




Różne są teraz udogodnienia. Niektóre nie koniecznie mogą nam się podobać. Świat pędzi do przodu, a my razem z nim. Blog czy media społecznościowe? Książka papierowa czy e- book? 

******************************************************
Biżuteria tylko dla kobiet? Niekoniecznie. Są mężczyźni, którzy również lubią biżuterię i dla nich firmy przygotowują męską biżuterię np. srebrny łańcuszek męski . Dla mężczyzn, którzy lubią biżuterię, będzie na pewno ciekawym prezentem. 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)