Na sportowo i nie tylko


W moim najnowszym zamówieniu ze sklepu Femme Luxe jak zwykle nie zabrakło sportowych ubrań. Ale tym razem odważyłam się też zamówić sukienki. Jak zwykle był problem czy trafię z rozmiarem. Jak było tym razem?

 Grey Loungewear Tracksuit Set - Maria - L/XL (14/16) / Grey  - to mój kolejny komplecik dresowy. Tym  razem zdecydowałam się na kolor szary. Nie martwiłam się, że nie trafię z rozmiarem, bo już mam dwa podobne  w kolorze zielonym i granatowym. Takich kompletów nigdy dość, zwłaszcza dla kogoś kto spędza więcej czasu właśnie w domu:)


 Black Cargo Slim Fit Trouser - Sunny -   czarne spodnie z kieszeniami, w których na prawdę można zmieścić wiele drobiazgów. Spodnie pasują idealnie, są bardzo wygodne i z dobrego materiału. Pasują do sportowych bluz, koszul, z krótkim albo długimi rękawami. Teraz zastanawiam się nad wariantem jasnym tych spodni i może się na takie skuszę:) 


I teraz przechodzimy do sukienek.
 Wine Belted Bodycon Midi Wrap Dress - Angelica -   długo zastanawiała się nad tą sukienką. Byłam przekonana, że na mnie nie będzie pasowała. Ale teraz cieszę się, że się na nią zdecydowałam. Sukienka dobrze dopasowuje się do ciała, bardzo dobra gatunkowo. I w pięknym kolorze czerwonego wina. Jak jeszcze uda mi się zgubić trochę kilogramów to będzie idealnie.


 Cream High Neck Knitted Side Split Jumper Dress - Penelope -  tej sukienki do końca nie byłam pewna. Zamówiłam rozmiar mniejszy, ale dobrze zrobiłam. Jest wygodna i bardzo ciepła dlatego nie zdecydowałam się na sesję przez upały. Ale na jesień i zimę będzie akurat. Myślę, że czarny pasek ciekawie dopełni stylizacji. 


Cream High Neck Knitted Side Split Jumper Dress - Penelope

warto zerknąć do działów : Joggers
Loungewear
T shirts

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)