Jak szybko odmienić wnętrze? U mnie w domu jest tak...

Żeby szybko zmienić coś we wnętrzach nie trzeba dużo nakładu finansowego ani dużych remontów. Czasami wystarczy kupić ciekawą nakleję na ścianę albo jakiś plakat. Można też pokusić się o obraz. A tak to właśnie wygląda u mnie w domu.



Kiedyś w sypialni miałam taką nakleję nad łóżkiem. Teraz zastąpiły ją flamingi:)

 
Nad atrapą kominka zawisł plakat, który przypomina o bardzo ważnej rzeczy jaką jest wdzięczność. 

 
W salonie mam jeszcze inny obraz z dmuchawcami, które bardzo mi się podobają:)

 
A teraz zapraszam do kuchni. Tę nakleję z kawą mam już kilka lat i jeszcze mi się nie znudziła. Niedługo będziemy robić mały remont w kuchni i zastanawiamy się jak pomalować ścianę, żeby ta naklejka nie ucierpiała. 

 
Te naklejki z ziołami wypatrzyłam kiedyś w Castoramie. Idealnie mi w kuchni pasują.


A lodówka, żeby nie była nudną, dostała matę magnetyczną. Więcej na ten temat pisałam tutaj

Ciekawą opcją we wnętrzach są również różne napisy albo litery 3 D . Takie litery świetnie sprawdzają się np, jako reklamy na budynkach, sklepach, ale we wnętrzach również idealnie pasują. 

Macie jeszcze jakieś inne pomysły jak szybko odmienić wnętrze?

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)