Twoja lodówka nie musi być nudna

Ani zmywarka ani pralka. 
Zawsze uważałam, że lodówka jest strasznie nudnym przedmiotem w kuchni, nudnym, ale niezbędnym. Na co dzień nie zastanawiamy się nad tym, jest bo musi być. Dopiero jak się zepsuje, tak jak nam w środku upalnego lata, widzimy, że nie możemy się bez niej obejść. I nie ważne, czy mamy jakieś odłożone pieniądze na czarną godzinę czy nie, kupić ją musimy. 

Co zrobić, żeby ta bardzo potrzebna lodówka stała się troszkę ciekawsza? Żeby mogła ładnie komponować się z naszym wnętrzem? I tutaj z pomocą idą nam maty magnetyczne. Taka mata to połączenia naklejki z grafiką oraz magnesu w wielkim formacie.

Wybór  mat jest ogromny, a na dodatek można zamówić matę z własnego zdjęcia. Ja po dłuższym zastanowieniu wybrałam matę Paryska kawa, kolorystycznie pasuje do mojej kuchni, w której mam dużo kawowych motywów. 



Zalety:
- zakłada się na lodówkę dosłownie w kilka sekund
- jest bardzo łatwa w czyszczeniu, wystarczy wilgotna szmatka
- ciekawie zmieni wystrój każdej kuchni
- pozwala na zamaskowanie drobnych śladów użytkowania np: niewielkie rysy, zadrapania czy odpryski

Wad na razie nie stwierdzilam.

W taki sam sposób mozemy bardzo łatwo odmienić swoją pralkę albo zmywarkę. Mam nadzieję, że i ja w końcu doczekam się własnej zmywarki. Każdy dzień to walka z naczyniami, walka,która nigdy się nie kończy. Znam wielu zwolenników zmywarek jak i ich przeciwników. Znam ludzi, którzy są bardzo zadowoleni z tego faktu, że zmywarkę posiadają. Znam, też takich, którzy twierdzą, że kiedyś zmywarek nie było i ludzie jakoś żyli, to i teraz nie są potrzebne. Bo przecież można zmyć ręcznie, prawda. Ale są też i tacy, w tym ja, którzy planują zakup zmywarki i marzą o takich dniach, w których skańczą walkę z tymi niekończącymi się naczyniami. Jakoś nie znam osób, które są niezadowolone z faktu posiadania zmywarki i wolą zmywać naczynia ręcznie. Jeśli więc już sobie taką zmywarkę sprawię, to też pomyślę o jakiejś macie magnetycznej na nią. 

A tak mogą wyglądać zmywarki po metamorfozie. 

Co do pralek, to jest też ciekawe rozwiązanie, ale niestety nie dla mnie. Mam bardzo małą łazienkę więc maty nawet nie byłoby za bardzo widać. 

Jestem ciekawa co myślicie o matach magnetycznych, macie takie u siebie w domu, a może dopiero planujecie zakup? 

Pozdrawiam


sponsorem wpisu jest sklep Stikero

Komentarze

SEJF

:)