Sposoby przechowywania książek - inspiracje

Każdy szanujący się mól książkowy powinien mieć porządną biblioteczkę. A sposobów na przechowywanie książek jest mnóstwo, zresztą książki są również ciekawą ozdobą salonów. Można je przechowywać na tradycyjnych regałach, biblioteczkach, na tzw. niewidzialnych półkach. Ostatnio miejscem przechowywania moich książek była atrapa kominka, ale książek wciąż przybywa więc miejsca już mi zaczęło brakować. Dlatego przeglądam i szukam inspiracji jakby mój ten książkowy kącik urządzić. Podobają mi się meble nowoczesne, styl skandynawski i skłaniam się coraz bardziej do minimalizmu.
Podobają mi się np, takie krzesła


albo takie stoliki


 I moją biblioteczkę mogłabym urządzić właśnie w takim charakterze 



 Ale co do minimalizmu, moje zbieractwo książek nie ma z nim wiele wspólnego. 

Dzisiaj mam dla Was i dla siebie garść inspiracji. Jak i na czym można książki przechowywać, zobaczcie:)



+
źródło zdjęć

Made from crates!!!! | Cuando tenga casa.... in 2018 | Pinterest | Shelves, Crates and Bookshelves
źródło zdjęć







Gdzie przechowujecie swoje książki? A może, tak jak ja, dopiero planujecie swój książkowy kącik?

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)