Moje zdobycze z Wymiany Książkowej

 Ten wpis powinnam dodać już w kwietniu, bo właśnie w kwietniu brałam udział w Wielkiej Wymianie Książkowej - Przeczytaj i Podaj Dalej. I była to już 14 edycja, a ja w każdej brałam udział. I różnie to bywało, były edycje udane, bardzo udane lub mniej. Ale zawsze dobrze się bawiłam. Tę edycję zalicza  do udanych bardziej. Tyle nowych perełek pojawiło się na mojej półce:


"Dzień kobiet"
"Nas dwoje"
"Czerń i purpura"
"Ciało"
"Telefon od Anioła"
"Jedno z nas nie żyje"
"P. S. Kocham cię na zawsze"
"Pierwsze wesele"



Jak widać jestem zaopatrzona w ciekawe książki na wakacje. Bo ja zawsze do wakacyjnej torby pakuję kilka książek. Nie może być inaczej i w tym roku:)  Jak najtaniej zaplanować wakacje, a szczególnie podróż? Jeśli planujesz podróż samolotem to warto wejść na stronę: tanie loty i rozejrzeć się za połączeniami najbardziej korzystnymi. Zawsze można znaleźć jakąś atrakcyjnie cenową ofertę.


Z tej wymiany jestem bardzo zadowolona, bo udało mi się upolować książki, które chciałam mieć na swojej półce. I teraz standardowe pytanie: Od której tu zacząć? Bo chociaż od tej zabawy minęło trochę czasu, stosik książek pozostał nienaruszony. Grzecznie czekają na swoją kolej. To od której:)???

Braliście kiedyś udział w takiej wymianie? 

Polecam, to super zabawa:) 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)