Zapowiedź mojej trzeciej książki

 #Autopromocja

Dzisiaj będzie troszkę prywaty. Już niedługo, bo dokładnie 25 maja będzie miała premierę moja trzecia książka "Krajobraz po burzy". Jest to kontynuacja poprzednich tomów czyli "Galeria spełnionych marzeń" oraz "Przy filiżance kawy". Trzecia i ostatnia część. Będzie się działo, a i łezka się w oku zakręci! 

O czym jest ta książka?

Krótki opis:

Ada wraz z Dorotą z powodzeniem prowadzą galerię, ale nadchodzą dla nich trudne czasy. Czas pandemii, kwarantanny, maseczek i strachu. Dorota ma obawy przed porodem. Martwi się, czy da radę w roli mamy. Dla niej i Łukasza szykują się duże zmiany. Ada z Mateuszem próbuje ratować swoje małżeństwo, ale czy dadzą radę? Mateusz skrywa pewien sekret, który na zawsze odmieni życie jego żony. Tomek coraz lepiej radzi sobie w roli menadżera w Wiosence. Całkowicie usunął się z życia Ady. Czy da sobie szansę na miłość? Czy Mariolka okaże się tą jedyną? A co z Agatą, którą ponownie pojawi się w życiu mężczyzny? Jak bohaterowie poradzą sobie w czasie pandemii?


Do premiery książki zostało jeszcze trochę czasu, dlatego można nadrobić dwa pozostałe tomy. Są dostępne na Legimi oraz najtaniej można je kupić:

https://tantis.pl/galeria-spelnionych-marzen-p3240621 i https://tantis.pl/przy-filizance-kawy-p3308457 albo bezpośrednio ode mnie z autografem, zakładkami oraz słodkim upominkiem TUTAJ :)

Rok temu czekałam na premierę swojej pierwszej książki, teraz na kolejną. Czy powstaną jeszcze inne? Taką mam nadzieję:) 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)