Nowości książkowe czyli gdzie kupuję i sprzedaję swoje książki

 To nie jest artykuł sponsorowany :)))

Książki kocham miłością wielką i chociaż czytam bardzo dużo i przyjemnie z książkami spędzam czas, to tylko nieliczne zostają ze mną na zawsze. Większość książek puszczam w świat. Zostaję tylko te, do których wiem, że kiedyś wrócę. Które oczarowały mnie specjalnie i znalazły miejsce w moim serduchu. 

Co robię z książkami, które nie chcę zatrzymać? Większość sprzedaję na Vinted albo na stronie skupszop.pl. Również na Skup Szopie robię zakupy. I za każdym razem jestem bardzo zadowolona. Udało już mi się nie raz kupić używane książki w dobrej cenie i w idealnym stanie. 


Ostatnio znowu przyszła do mnie paczka z zamówionymi książkami. Po przeczytaniu ostatniej książki Abby Jimenez "To nie może się udać" chciałam poznać inne jej powieści i takim sposobem udało mi się kupić książkę  "To tylko przyjaciel" za całe 8 zł . Dodatkowo wzbogaciłam się o dwie książki Alicji Sinickiej. Jej twórczość mogłam poznać wcześniej i jest jedną z moich ulubionych autorek. Skradła moje serce seria "Oczy wilka". 
Nigdy nie czytałam żadnej książki od Agaty Przybyłek, a teraz w końcu mam jedną jej powieść i mam nadzieję, że się polubimy. 


Na koniec dwie książki z Wydawnictwa Filia i Espe.  Zapowiadają się ciekawie:)

 

Czytaliście coś z moich nowości?
Rozstajecie się ze swoimi książkami, czy namiętnie je kolekcjonujecie? A może wolicie e-booki?
Ja uparcie zostaję przy wydaniach papierowych:)

Pozdrawiam





Komentarze

SEJF

:)