Tła do zdjęć - ważny element w blogowaniu:)

 W pracy blogera bardzo dużą rolę odgrywają zdjęcia. Teks również jest bardzo ważny, ale dobre zdjęcia najwięcej przykuwają uwagę. Ciekawe zdjęcie sprawi, że artykuł będzie bardziej klikalny. 

 Od zawsze lubiłam robić zdjęcia. Jeszcze pamiętam stare aparaty, do których były potrzebne klisze. Zawsze kupowałam klisze największą, a i tak za szybko się kończyła. 

Jak zaczęłam fascynować się rękodziełem, a później pisać bloga, zdjęcia stały się dla mnie jeszcze ważniejsze. Ale kompletnie nie umiałam ich robić, nie wiedziałam jak robić ładne zdjęcia. I do dzisiaj nie umiem. Ale te dzisiejsze już są trochę lepsze:)



 Tło. To było coś co nie dawało mi spokoju. Jak dobrać ciekawe tło do zdjęcia? Na początku było to białe prześcieradło, bo gdzieś tak przeczytałam, że będzie najlepiej. Mam jeszcze te zdjęcia z prześcieradłem właśnie. Nie wyglądały zachęcająco, oj nie:) 



A później zaczęłam eksperymentować. Za ciekawe tło mogła mi posłużyć stara deska, schody, panele, skrzynia albo sweter. Do dzisiaj wyszukuję ciekawych miejsc, takich, w których tło nada zdjęciu tego czegoś. Czasami patrząc na zdjęcie zastanawiałam się, co z nim jest nie tak. Dopiero po jakimś czasie dochodziło do mnie, że to tło nie jest odpowiednie. Sfotografowanie mojej pracy na całkiem innym tle zmieniało wszystko. 


Dzisiaj już są sklepy, w których można kupić ciekawe tła fotograficzne do zdjęć. Duży wybór można znaleźć w tym sklepie https://bingoland.pl/. Takie tła na pewno są bardzo przydatne w studiach fotograficznych, ale myślę, że dla blogerów również są ciekawym narzędziem pracy. Na przykład dla blogerów modowych. Można znaleźć tła do sesji ciążowych, tła wiosenne, świąteczne, vintage, modowe itp. Dodatkowo w sklepie można znaleźć różne akcesoria do sesji zdjęciowej. Teraz zdjęcia mogą być bardzo ciekawe, niepowtarzalne. Białe prześcieradło znalazło bardzo silną konkurencję:) 

Jakie jest Wasze ulubione tło do zdjęć? A może korzystacie z profesjonalnych? 

Pozdrawiam


#współpraca

Komentarze

SEJF

:)