Nowości marca, wyprzedaż książkowa, ciekawe linki z sieci i linkowe party



Marzec zbliża się do końca, więc jak zwykle pora na małe podsumowanie miesiąca. Mój marzec zleciał bardzo szybko, zima przeplatała się z wiosną. Mój marzec to przede wszystkim nowości;) A zaczął się od nowości książkowych. Troszkę tego się uzbierało, że postanowiłam poświęcić na to osobny wpis klik



Zamówiłam sobie swój pierwszy Chillbox. I powiem Wam, że od tych boksów kosmetycznych można się uzależnić. Czy warto było zamówić tego boksa przeczytacie TUTAJ



Pisałam już, że od tych boksów można się uzależnić? Jeśli nie wierzycie oto dowód. Kolejny Shinybox, a miałam już nie zamawiać pudełek z tej firmy! Kolejny raz skusiła mnie atrakcyjna cena za pudełko. A to znalazłam w środku:



1. Krem pod oczy Feel Free
2. Sztyft na odrosty i siwe włosy Bielenda - cieszę się z tego sztyftu, może będę musiała mniej farbować włosy:)
3. Podkład matujący Delia - zawsze się przyda
4. Pęseta skośna do brwi
5. Maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab
6. Dwie chusteczki brązujące do ciała
Z tego pudełka jestem  zadowolona, wszystkie produkty bardzo mi pasują, a jeśli chcecie zamówić sobie takie pudełko to możecie to zrobić TUTAJ


W Biedronie zachwycił mnie ten czajnik, nie mogłam mu się oprzeć:)



15 kwietnia rusza wielka wymiana książkowa. Ja już nie mogę się doczekać, uwielbiam taką zabawę. Jeśli jeszcze zastanawiacie się nad tym czy dołączyć to mówię Wam - WARTO!!!


W marcu przeczytała dwie książki Reginy Brett. Chcecie recenzje?



Ciekawe linki z sieci:
- Jak zdobyć followersów na Instagramie - na pewno nad tym zastanawia się nie jeden z nas. W tym wpisie znajdziecie kilka prostych sposobów. A ja zapraszam na mój Instagram TUTAJ

- Co zrobić z niepotrzebnymi ubraniami - z nadejściem wiosny przeglądamy swoje garderoby i pozbywamy się niepotrzebnych ubrań. Ja kiedyś pisałam o tym, jak radzę sobie ze swoją szafą. Często nie jest łatwo rozstać się z ubraniami, które kompletnie nie są już nam potrzebne. Rady co z nimi zrobić znajdziecie w tym wpisie:)

- 10 powodów, dla których warto wziąć udział w Wymianie Książkowej - nie ma co dużo pisać, po prostu warto:)

- mieszkanie po totalnym remoncie klik - ja jestem pod wrażeniem!

Teraz kolej na Wasze linki.  Podzielcie się swoimi ciekawymi linkami z tego miesiąca.
-wklejajcie swoje najlepsze linki z marca
 -
maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)

 - miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie
  - a linki wklejajcie w niebieski przycisk na dole:)

Pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)