Podsumowanie kwietnia i linkowe party:)

Podsumowując kwiecień nie sposób nie wspomnieć o pogodzie, która w tym roku była przedziwna.


Na początku miesiąca było gorąco, pochowaliśmy większość zimowych rzeczy, zrobiłam porządki w szafie. Chodziliśmy w krótkich rękawkach i zrobiliśmy grilla. A później to z pogodą było tylko gorzej. Pierwszy dzień świąt był zimny, drugiego wyszło słońce i było raczej znośnie dlatego mogliśmy pozwolić sobie na przyjemny spacer. A po świętach pogoda znowu szalała: deszcz, śnieg, grad... Dobra, tyle o pogodzie.


Teraz o czymś przyjemniejszym, wygrałam książki u Gosi:)


Wzięłam udział w Wielkiej wymianie książkowej. Uczestniczek było tak dużo, że aż trudno uwierzyć, że Polacy nie lubią czytać książek. Ja w to nie wierzę:)





 Nowości kosmetyczne i nie tylko



Kilka zdjęć z wyjazdu świątecznego


Ciekawe linki znalezione w sieci:
 - ciekawy artykuł Karoliny. Kiedyś czytałam sporo gazet, często kupowałam swoje ulubione, na reklamy zazwyczaj nie zwracałam uwagi. Czasami denerwowało mnie to, że tych reklam jest za dużo, prawie jedna trzecia gazety zawalona reklamami i jeszcze muszę za to płacić. Teraz nie czytam i nie kupuję gazet, za to czytam blogi i uważam, że są dużo ciekawsze. Gdzie opłaca się kupić reklamę, na blogach czy w gazecie? Myślę, że odpowiedź jest oczywista.

- Hejterzy - moja historia - hejterzy to duży problem w blogosferze. Raczej nie dotyka on małych blogerów, natomiast ci "wielcy" mogą mieć z nimi dużo problemów. Eliza opisała swoją historię i pokazała w niej, że hejterzy wcale nie są tacy anonimowi jak im się wydaje, a hejt może zostać ukarany. 

- Trzy historie, które niosą przesłanie - Cammy przedstawia trzy interesujące i motywujące historie, warto przeczytać

A teraz wpis, który chcę wyróżnić z ostatniego linkowego party:
 Mój dom to nie muzeum -  sama prawda, przeczytajcie:)

Prawie od roku robię na blogu takie podsumowanie każdego miesiąca i przyznaję, że coraz bardziej mi się to podoba. A ten wpis to mój 500 wpis na tym blogu:))

Na dzisiaj to tyle, podzielcie się swoimi linkami z kwietnia. Chętnie Was odwiedzę a najciekawsze linki wyróżnię w przyszłym miesiącu. 
Zasady:
- możecie wklejać wasze najlepsze linki z kwietnia, albo zrobić podobne podsumowanie u siebie na blogu
- maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)
- miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie


Pozdrawiam





Komentarze

SEJF

:)