Blogosfera bez komentarza

Czytaliście trendy w polskiej blogosferze na 2016 r? Możecie poczytać TUTAJ. Podobno spadnie rola komentarzy. Już niektórzy blogerzy zrezygnowali z nich zupełnie, komentowanie przenosi się do mediów społecznościowych. Blog bez komentarzy? Z jednej strony nie ma się co dziwić. Popularni blogerzy dostają mnóstwo przeróżnych komentarzy, ciągłe moderowanie ich zajmuje wiele czasu. A ja jestem taka dziwaczka, że bardzo lubię komentarze i, jak widać, na ich nadmiar nie mogę narzekać. Każdy komentarz cieszy mnie ogromnie i daje motywacje do dalszej pracy. Lubię również podczytywać komentarze na innych blogach, dlatego dla mnie taki blog bez komentarzy jest jakby martwy.



 Wprowadziłam u siebie na blogu Disqusa. Ma on wiele fajniejszych i pożyteczniejszych funkcji np takich, że przychodzi nam powiadomienie o każdym  nowym komentarzu na naszym blogu albo na blogu innej osoby, która odpowiedziała na nasz komentarz. Mam nadzieję, że ten system komentowania na moim blogu będzie dla Was wygodniejszy i może troszeczkę więcej pojawi się tych komentarzy:) Kto wie, może jak zostanę popularną blogerką i te setki komentarzy pod każdym postem zaczną mnie męczyć, to usunę komentarze ze swojego bloga. Jak na razie na to się nie zapowiada,  więc komentować możecie ile chcecie:)
Co myślicie o blogach bez komentarzy? Przyjmie się ten trend u nas?
Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)