Wygładzający krem do twarzy Bingo Spa

Ten krem stosuję już ponad miesiąc i najwyższa pora napisać i nim troszeczkę.


Produkt mieści się w plastikowym  pojemniczku, pojemność 100g. Zapach delikatny i dosyć przyjemny. Krem jest gęsty, ma zbitą konsystencję , przypomina mi masełko do ciała.


Wchłania się bardzo szybko i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Jest również bardzo wydajny. Po ponad miesięcznym używaniu mam go jeszcze pół słoiczka.


Podsumowując: to bardzo dobry krem na dzień, pod makijaż. Jednak moja sucha skóra na noc potrzebuje bardziej nawilżających kremów. Krem polecam, można go dostać TUTAJ. Cena 18 zł.

Komentarze

  1. Nie przepadam za ich kremami do twarzy :( za to lubię balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemawia do mnie jego wydajność i inne zalety, tylko że ja potrzebuję nawilżający. Ostatnio miałam idealny dla mnie krem delia, dotleniający, ale aż się zdziwiłam jak szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)