Najlepsza pielęgnacja to regeneracja

 Jeszcze przed majówką otrzymałam takiego boxa dzięki współpracy z Pure Beauty. Pudełko z trzema kosmetykami od firmy  La Roche Posay

 Miałam już wcześniej możliwość testować produkty z tej firmy  dlatego wiem, że i te będą genialne. 


W środku znalazłam:

Cicaplast Baume B5+ silnie regenerujący balsam kojący. Do ciała i twarzy niemowląt, dzieci i dorosłych. Skutecznie regeneruje skórę od 1 dnia użycia. Koi, przyspiesza  i wspomaga proces regeneracji naskórka oraz zmniejsza widoczność zmian skórnych. 
Ten balsam już kiedyś używałam i nadał się świetnie dla mojego młodszego syna, który ma skórę bardzo suchą. Bezzapachowy, bardzo dobrze się wchłania, jest łagodny i od siebie mogę go polecić:)


Cicaplast serum B5 - intensywnie regenerujące serum do twarzy stworzone do codziennej pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej i podrażnionej, a także skłonnej do zaczerwienień. Innowacyjna formuła tworzy na skórze niewyczuwalną barierę chroniącą przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i zapewnia optymalne warunki do regeneracji.

Anthelios UV Mune 400  niewidoczny fluid SPF 50+. Produkt  do twarzy zapewnia wysoką ochronę przed szkodliwymi promieniami  UVA i UVB, na które skóra jest narażona przez cały rok, zwłaszcza latem. Zapobiega poparzeniom i spowodowanym słońcem objawom starzenia się skóry.
Bardzo lubię się opalać i długo przebywam na słońcu więc ten produkt będzie dla mnie niezbędny:)


Tak prezentuje się cała zawartość tego boxa. Nie jest duża, ale bardzo przydatna. 

Pozdrawiam


współpraca barterowa 

Komentarze

SEJF

:)