Moja pisarska przygoda i co dalej?

 Rok temu jeszcze nie myślała, że będę pisać książki. Przecież  nie potrafię, ja się do tego nie nadaję. Czytać i recenzować oczywiście, ale na pewno nie pisać. Może kiedyś, jak będzie więcej czasu...

To kiedyś nadeszło we wrześniu tamtego roku. Więcej czasu nie miałam, ale postanowiłam spróbować. I się udało. Książka miała swoją premierę 27 maja. Jak ja czekałam na ten dzień. Wcześniej dotarły do mnie gotowe egzemplarze, cudowne uczucie trzymać swoją książkę w rękach. Tak samo jak czytać tyle pozytywnych recenzji i odpowiadać na pytania kiedy druga część i dlaczego tak późno. 


Kiedy druga część? Premiera planowana na 1 grudnia. Ale myślę, że książkę już będzie można kupić w listopadzie. Dlaczego tyle trzeba czekać na kontynuację? Ponieważ druga część będzie już w klimacie jesienno świątecznym. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak jak "Galeria spełnionych marzeń". Jak tylko będę miała więcej informacji dotyczącej przedsprzedaży, opisu oraz nowej okładki to dam znać. 



Ale to nie wszystko. "Galeria spełnionych marzeń" będzie również w wersji angielskiej. Nie wiadomo jeszcze kiedy przewidywana jest premiera książki po angielsku, na razie trwają prace nad tłumaczeniem. 


 

Obecnie pracuję nad trzecim tomem i wakacje dla mnie to idealna pora na pisanie. A w głowie pomysły na kolejne powieści. Może uda mi się je realizować:) 
Najtaniej moją książkę kupicie w księgarni Tantis https://tantis.pl/galeria-spelnionych-marzen-p3240621
A jak wolicie w wersji ebooka to TUTAJ

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)