Wielka paka książek i wyniki konkursu

 Ostatnio przekonałam się na własnej skórze, że warto brać udział w wyzwaniach czytelniczych. Przez cały poprzedni rok udzielałam się na portalu granice.pl. Fajne są takie wyzwania, ponieważ można się sprawdzić ile jesteśmy w stanie przeczytać książek w danym roku. Wyzwań jest kilka, a udział można brać w każdym. I brałam. Jaka była moja radość, kiedy dostałam maila, że jestem jedną z wyróżnionych. Wygrałam w kategorii 12 książek. I taką właśnie nagrodę dostałam, pudełko z 12 książkami niespodziankami. 




Do tego jeszcze dyplom i zakładka. I jak tu nie ucieszyć się z takiej niespodzianki? Książek nigdy dość, tym bardziej, że ostatnio w sypialni dostawiłam dość sporą półkę, więc miejsca na nowości jest mnóstwo. 


To teraz nie pozostaje nic innego jak dalej brać udział w wyzwaniach i po cichu liczyć, że wygra się w kategorii 52 książki:))))


A na koniec wyniki konkursu. Voucher na biżuterię do sklepu Trendhim wygrywa:

Voucher na 100 zł - Wioleta Sadowska

Voucher na 70 zł -Przemek eR

Gratuluję:) Proszę o kontakt w sprawie odbioru nagrody:) Sponsorem był sklep: https://www.trendhim.pl/

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)