Sypnęło książkami czyli promocja była

 Nie ważne, że jeszcze stos książek czeka na przeczytanie. I, że ten stos się cięgle powiększa. Najważniejsze, że na prezent można zafundować sobie nowe książki, a promocje aż kuszą. I jak tu nie skusić się na 5 książek za 35 zł, albo na darmową dostawę tylko 6 grudnia? Trzeba było skorzystać. I tak zrobiłam. Mój stos do przeczytania znacznie się powiększył. 


5 książek za 35 zł. Z takiej promocji trzeba skorzystać. Wzbogaciłam się o :
- Gdzie jest happy end?
- Żona ambasadora
- Zaczarowane
- Mroczne kłamstwa Minnow Bly
- Następna dziewczyna


Do tego dołączyła książka "Alter ego" również w przystępnej cenie.
 

Udało mi się zdobyć również dwie książki Danki Braun. Po "Historii pewnego morderstwa"  zdecydowałam się skompletować pozostałe części sagi. Te książki dostępne są już tylko w księgarni wydawnictwa. 


I na koniec trzy książki w ramach współpracy z księgarnią Tania Książka:
- Wszystko o Valerii
- Związana z mafią
- To co za nami



Książki to najlepszy pomysł na prezent. Udało Wam się upolować coś ciekawego na Mikołajki? 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)