Angry God - książka wywołująca różne emocje

Zastanawiam się co napisać o tej książce. Ciężko mi ją zrecenzować, ponieważ podczas czytania nie raz chciałam ją odłożyć i do niej nie wracać. Dlaczego? Angry God z księgarni Tania Książka.  Łapcie opis:

Każde zło ma swoje źródło. Czy miłość odwróci jego bieg? A może pozostaje już tylko zemsta? Vaughn Spencer to niekwestionowany król All Saints High. Zbuntowany, egocentryczny, pełen agresji. Łamie kolejne serca, nosy i reguły, a jego wściekłość staje się legendarna. Jest zachwycający, ale w jego sercu czai się mrok.

Lenora jest jedyną dziewczyną w szkole, która mu się sprzeciwia. Ich wzajemna nienawiść sięga czasów dzieciństwa, kiedy to Lenny odkryła tajemnicę Vaughna i o mało nie przypłaciła tego życiem.

Pech chce, że oboje trafiają do szkoły artystycznej w Anglii. Do miejsca, o którym mówi się, że jest nawiedzone. I nie są to tylko niesamowite opowieści powtarzane o zmroku przez lokalnych mieszkańców. Zamek Carlisle skrywa straszliwe tajemnice. Vaughn przybywa tam, by zabić duchy przeszłości, nie wie jednak, że ta droga prowadzi donikąd. Czy Lenora uratuje go, czy pogrąży?

Angry God to trzeci tom serii All Saints High, ale także samodzielna opowieść. Mroczna, niepokojąca, pełna żądz, odkrywająca korzenie grzechu i krzywd.

 

Tak jak w poprzednich częściach, mamy parę głównych bohaterów, wokół których kręci się cała akcja. Ona i On. To się przyciągają to odpychają. To kochają i nie mogą bez siebie żyć, to nienawidzą i chcą się pozabijać. Tęsknią za sobą i chcą się na sobie zemścić. Tak sprzeczne uczucia i emocje przewijają się przez karty książki. I tak szczerze, to w ogóle nie umiałam ich zrozumieć. A to co wyprawiali to często było dziwne, okropne i obrzydliwe. Bo publiczne "robienie loda" raczej do czegoś normalnego nie należy. Dodatkowo agresja w szkole, dziewczyny biły się o chłopaków, intrygi, kłamstwa były na porządku dziennym. Dlatego przez trzy czwarte książki zadawałam sobie pytanie: po co ja to czytam? I czy ta książka już więcej nie ma mi do zaoferowania?

 Końcówka książki się obroniła. Momentami nawet mi się spodobała i trochę mogłam zrozumieć te wcześniejsze zachowania, zwłaszcza Vaughna. 
Książka może wywoływać różne emocje, niekoniecznie pozytywne. Na pewno nikt nie zostanie wobec niej obojętny. "Angry God" to trzecia część serii All Saints High i zarazem ostatnia. Można ją czytać bez znajomości wcześniejszych części, na pewno nie będzie to przeszkadzać w czytaniu. Czy warto przeczytać? Oceńcie sami:) 
Więcej książek znajdziecie w dziale Nowości w mojej ulubionej księgarni Tania Książka

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)