Zaczytany poniedziałek - Wybrana przez mafię

 Nie mam dużego doświadczenie jeśli chodzi o książki mafijne. Nie przeczytałam ich zbyt wiele. A te, które przeczytałam, nie zrobiły na mnie dobrego wrażenie. Kiepsko napisane, przewidywalne, a bohaterowie prawie wcale nie wychodzą z łóżka. Dlatego po ten rodzaj powieści nie sięgam zbyt często. Ostatnio wpadła w moje ręce Wybrana przez mafię z księgarni TaniaKsiążka.pl  Jak to było tym razem?


Opis wydawcy:

Wanda to spokojna, normalna i dosyć przeciętna dziewczyna, lecz dobrze wie, jak się w życiu ustawić. Jej dochodów mógłby pozazdrościć niejeden dyrektor lub menedżer z dobrze rozwijającej się firmy lub korporacji. Sekretem jej sukcesu jest to, że dziewczyna sprząta rezydencję jednego z najgroźniejszych mafiosów.

Wanda ma wiedzę niczym najlepszy inspektor policji - wie, jak usunąć plamy krwi z drogich dywanów i wszelakie ślady przestępstwa. Nie jest to najprzyjemniejsza praca, jednak jest ona gwarancją stałego przychodu. Jak jednak wiadomo, nic nie może trwać wiecznie, pieniądze kiedyś się kończą, a wraz z nimi - przychylność mafijnego bossa.

Gdy ojciec dziewczyny traci pracę - a tym samym źródło utrzymania - Wanda nie ma wyboru - musi podążyć za swoim pracodawcą na Sycylię. Młoda kobieta nie jest świadoma, że zniewalająco przystojny Roberto ma wobec niej nieczyste intencje. Dziewczyna czuje, że nie może już dłużej grać drugich skrzypiec, przez co zwraca na siebie uwagę skłóconych między sobą przedstawicieli sycylijskich gangów.

 
Na początku, jak zaczęłam czytać troszkę się gubiłam, ponieważ, jak się okazało, to była już trzecia część o przygodach braci Vedetti. Musiałam poznać bohaterów, kto jest kim. Ale im dłużej czytałam to było już tylko lepiej i żałuje, że wcześnie nie miałam okazji przeczytać wcześniejszych tomów. Książkę czyta się bardzo dobrze, styl autorki jest lekki i przyjemny. Co do bohaterów, są dobrze wykreowani i na pewno nie nudni. Podoba mi się postać Wandy. Jest to zwykła dziewczyna z kompleksami. Dziewczyna z Polski, która ma lekką nadwagę, z własnymi zasadami. Dlatego właśnie ta jej zwyczajność zwróciła uwagę szefa mafii Roberta. Mężczyzna, który może mieć każdą kobietę, zwrócił uwagę właśnie na Wandę. Zaczynając czytać tę książkę, spodziewałam się banalnej historii, ona kocha jego, on ją. Nic bardziej mylnego, o banalności nie ma mowy. Fakt, niektóre rzeczy da się przewidzieć, ale i tak sporo mnie zaskoczyło. Akcja pędzi szybko, a w powieści dzieje się dużo. Ucieszyłam się, jak część akcji przeniosła się na Sycylię. Razem z Wandą mogłam zobaczyć rezydencję mafiosa i poznać życie członków mafii. A to na pewno do spokojnych nie należy. Nie zabraknie strzelaniny, zaskakujących i sensacyjnych wątków. No i oczywiście miłości. Po książkę warto sięgnąć, a najlepiej czytać wszystkie części po kolei. Ja planuje nadrobić zaległości i czekam na część czwartą. 
Wszystkie pozostałe części o przygodach braci Vedetti znajdziecie w księgarni TaniaKsiążka.pl Książki dla kobiet

Lubicie powieści mafijne?

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)