Kolorowe jarmarki, kolorowe stojaki

 Jak tylko spróbowałam swoich sił w rękodziele to założyłam bloga, żeby pokazywać swoje prace i poznawać inne uzdolnione osoby. Później, jak już wszyscy znajomi i rodzina mieli moje prace dosłownie wszędzie, postanowiłam je sprzedawać. Jednym z takich miejsc były jarmarki. U mnie w mieście odbywał się co roku jarmark, który trwał dwa dni, a zaczynał się w pierwszy weekend czerwca. Dlatego maj to był dla mnie bardzo pracowity miesiąc. Codziennie siedziałam upaćkana farbami i godzinami malowałam. Wtedy mogłam sobie na to pozwolić, nie miałam jeszcze dzieci:) Ze sprzedażą było różnie, ale ten klimat na jarmarku to coś pięknego. Poznałam wiele świetnych osób, pozostały wspomnienia. 



Co do sprzedaży. Z rękodziełem nie jest łatwo się wybić, duża konkurencja, przeróżne ceny. Nawet jak miałam nie drogo to i tak znalazł się ktoś kto domagał się sporego rabaciku. Żeby przyciągnąć klienta ważne jest też stoisko. Kiedyś nie wiedziałam, że można sobie zamówić różne stojaki tekturowe z logo firmy. Teraz już wiem. Takich rodzajów stojaków jest bardzo dużo: stojaki półkowe, podłogowe, naladowe itd. Można na nich ładnie wyeksponować towar i tym samym przyciągnąć klientów. A stojak zaprojektować według własnego uznania, z logo firmy czy nawet bloga. Myślę, że to bardzo ciekawa opcja i na pewno nie pozostanie się niezauważalnym przy dużej konkurencji:) Więcej na temat takich stojaków możecie przeczytać na stronie https://stojakitekturowe.pl/


Od kilku lat nie biorę udziału w jarmarkach jako wystawca. Ale znowu mnie do tego ciągnie. W tym roku już nie zdążę się przygotować, ale może za rok? 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)