Zaczytany poniedziałek - Upadek

 Są książki, które choć są w częściach, można czytać osobno. Nic nie przeszkadza, że nie znamy wcześniejszych  losów bohaterów. Można się szybko połapać kto jest kim. A są takie książki, które trzeba czytać od pierwszego tomu, ponieważ nieznajomość początku bardzo przeszkadza w czytaniu kolejnych części. Ta książka właśnie należy do drugiej kategorii. Upadek z księgarni Tania Książka


Od wydawcy:

Celia nie tak wyobrażała sobie swoje życie po ślubie. Edward Fasbender uwięził ją na wyspie, na której wszystko należy do niego. Teraz dziewczyna jest całkowicie zdana na tego nieobliczalnego i niebezpiecznego mężczyznę.

Pycha każe Edwardowi wierzyć, że Celia w pełni podporządkuje się jego woli, kobieta jednak zaplanowała własną grę. Będzie próbowała targować się z samym diabłem. Nie przewidziała tylko dwóch rzeczy: po pierwsze – że pożądanie do tego mężczyzny całkowicie pozbawi ją zmysłów, a po drugie – że jej mąż planuje bardzo szybko zostać wdowcem.

Edward powiedział, że ją złamie. Nie przestanie, dopóki nie osiągnie swego celu. To starcie charakterów musi doprowadzić do upadku. Jedyną szansą na ocalenie jest pozwolić się zniszczyć.


Trudno mi zrobić recenzję tej książki, ponieważ nie czytałam pierwszej części. Opis mnie zaintrygował. Kobieta od razu po ślubie, dowiaduje się od męża, że ten chce ją zabić. Ale Edward pozostawia jej też wybór, może przeżyć, jeśli pozwoli mu się zniszczyć. Celia wybiera drugą opcję i tu zaczyna się gra między małżonkami. Większość akcji dzieje się na wyspie. Celia często czeka na Edwarda, który wyjeżdża w interesach. Raz czeka ze strachem, innym razem z utęsknieniem. Raz go kocha, raz nienawidzi. Boi się go i za nim tęskni. Akcja jest powolna, w książce znajdziemy dużo rozmów między małżonkami, powrotów do przeszłości. Dlatego, że nie czytała pierwszej części, bardzo trudno było mi zrozumieć głównych bohaterów. Ich zachowania, podjętych decyzji. Gdzieś tam między wierszami mogłam się trochę domyśleć o co chodzi, ale nieznajomości wcześniejszej historii bardzo mi przeszkadzała w czytaniu. I może też dlatego ta książka mnie nie porwała. Momentami była dla mnie nużąca. Z zakończenia widać, że możemy spodziewać się trzeciej części. Tę książkę Upadek oraz pierwszą część Rywalizacja, znajdziecie w księgarni TaniaKsiążka.pl książki dla kobiet

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)