Nowości z Oriflame

 Moje ostatnie nowości z Oriflame. Poprzedni katalog był pełen promocji więc warto było zaopatrzyć się w niektóre produkty. 



 Maseczka na noc NovAge. Tę maseczkę stosuje się na krem na noc dwa razy w tygodniu. Słyszałam o niej dużo dobrego. Cena w katalogu to 99.90 zł, więc nie jest tania. Ale ostatnio była w promocji za 39.90 zł, a jako konsultantka mogłam ją kupić jeszcze z 20% rabatem. Dlatego skorzystałam z okazji. Te maseczki nie często są w promocji:) 
Od producenta:
Obudź się i podziwiaj swoją świeżą, pełną życia i piękną cerę. Intensywnie działająca maseczka bez spłukiwania z silnie odżywczym olejkiem Inca Inchi oraz masłem cupuaçu, a także głęboko nawilżającym kwasem hialuronowym usuwa oznaki zmęczenia sprawiając, że rankiem skóra wygląda na wypoczętą. Stosuj raz lub dwa razy w tygodniu, na krem na noc.


Plastry do twarzy hydrożelowe. Mają wiele dobrych opinii więc niebawem je przetestuję i zobaczę jak się sprawdzą u mnie. Można je kupić tutaj.
Od producenta:
Nawilżające, błyskawicznie odświeżające plastry żelowe, stworzone, by zwalczać oznaki zmęczenia skóry, takie jak cienie, obrzęki i drobne zmarszczki w zaledwie 10 minut. Formuła z systemem Moisture Bomb, kompleksem Fresh Relief, niacynamidem, olejkiem z dzikiej róży i nagietkiem - składnikami, które nawilżają, koją i chłodzą skórę, zapewniając jej zdrowy, promienny i młodzieńczy wygląd. Do wszystkich typów cery.


Żel do kąpieli Wonder Land. Pięknie pachnie. Dla zapachu warto go mieć:)


Trzy malutkie kremy do rąk w ozdobnym pudełku. U mnie każda ilość kremu do rąk się przyda. Lubię takie małe kremiki, zawsze można mieć jakiś przy sobie. 


Dwa perfumowane dezodoranty w kulce. 


Tusz do rzęs Wonder Lash XXL - tusze z Oriflame używam od lat. Często są w promocji, Ten akurat był ostatnio w katalogu za 11,99 zł. 

Warto polować na promocje, szczególnie w okresie przedświątecznym jest w czym wybierać. A jeśli zarejestrujecie się w Oriflame o tutaj: https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?store=2782780 to na dodatek do każdego zamówienia dostaniecie 20% zniżki:) Polecam, bo warto. 

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)