Przygotowania do ślubu, jak to wszystko ogarnąć?

Przygotowania do ślubu i sam ślub to sytuacje raczej stresujące. Trzeba wszystko ustalić, zaplanować, żeby ten dzień był niezapomniany zarówno dla gości i dla młodych. Ja nie robiłam dużego ślubu i wesela, a przygotowań też miałam całkiem sporo. Rok temu byłam na weselu siostry i też widziałam ile stresu ją kosztowały wszystkie przygotowania. Jak się do tego zabrać? Myślę, że i tak stresu się nie uniknie, ale można go troszkę zminimalizować i :


1. Wcześniej pozałatwiać niektóre sprawy takie jak: znalezienie odpowiedniej sali, zespołu, wodzireja. Najgorszą rzeczą jest zostawienie wszystkiego na ostatnią chwilę

2. Znaleźć wymarzoną sukienkę. I tu może pojawić się problem, bo wybór sukien ślubnych jest ogromny. Z siostrą wybierałyśmy się na poszukiwanie sukienki i przygotowałam się na wielogodzinne poszukiwania, przymiarki, bieganie od jednego salonu ślubnego do drugiego. 
Poszłyśmy do pierwszego salonu i na wystawie właśnie była wymarzona sukienka mojej siostry. Nie było szukania, biegania, mierzenia. Sukienka od razu jej się spodobała i mi zresztą też. 

3. Dobrać odpowiednie dodatki. Sukienka już jest i co dalej? Jakie buty, welon, diadem a może wianek na głowie? Bardzo ważną rolę pełni biżuteria ślubna. Ma być idealnym dodatkiem do sukienki i być taką wisienką na torcie. Salony ślubne mają biżuterię w swojej ofercie, ale nie zawsze możemy znaleźć idealną dla nas, dlatego w takim przypadku możemy pobuszować po internetowych sklepach. Odpowiednio dobrana biżuteria podkreśli urodę panny młodej i będzie doskonałą pamiątką. Ważne jest również żeby z biżuterią nie przesadzić i trzymać się zasady "mniej znaczy więcej". 

4. Zatrudnić organizatorkę ślubów. Jeśli budżet nam na to pozwala to warto znaleźć odpowiednią osobę, która zna się na rzeczy. Wiele spraw będziemy mogli jej powierzyć i tym samym uniknąć wielu stresów. 

Oprócz tego pozostaje jeszcze setka innych rzeczy do załatwienia np: jakie wybrać zaproszenia ślubne, ile gości i kogo zaprosić, jak pousadzać gości, wystrój sali itp. Sporo tego, ale jest to do ogarnięcia. A później już można tylko cieszyć się z idealnego ślubu i wesela.

A jak przygotowania wyglądały u Was? A może to wszytko jeszcze przed Wami? Piszcie:)

Pozdrawiam 

Komentarze

SEJF

:)