Styczeń w zdjęciach i linkowe party


W styczniu:
- walczyliśmy i nadal walczymy z przeziębieniami
- trochę bawiłam się koralikami i zrobiłam kilka bransoletek


- obchodziliśmy 1 urodziny mojego drugiego synka
- przeczytałam trochę książek, a tę książkę mogę szczerze polecić


-  z przyjemnością czytałam podsumowania noworoczne na innych blogach

Ostatnio zauważyła, że słowo, które bardzo często jest wypowiadane to ''SZYBKO" . Szczególnie do dzieci. "Szybko wstawaj, bo spóźnisz się do przedszkola", "szybko sprzątaj zabawki" , "jedz szybko bo wystygnie" itd. Ta szybkość życia mnie przeraża, chociaż sama też się ciągle śpieszę. Na przykład teraz staram się szybko dodać wpis, póki mój  najmłodszy śpi. Ciągle pędzimy i technologia nam w tym pomaga. Musimy mieć super szybki internet, komunikujemy się ze sobą szybko za pomocą komórki, wysyłamy szybkie wiadomości emailem i robimy szybkie zakupy przez internet  wykorzystując do tego szybkie płatności. Teraz nie chcemy na nic czekać, wszystko szybko. Szybkowar, szybkozłączka , która szybko i trwale połączy ze sobą przewody o różnych średnicach. Wszystko szybko, pędzimy coraz szybciej i czas tak jakby też przyśpieszył. Jeszcze niedawno przygotowywaliśmy się do świąt, a tu już za progiem luty. W tym codziennym pędzie nie zapominajmy o spokojnej chwili dla siebie. A może mimo wszystko warto czasami zwolnić???




A teraz, pierwsze w tym roku, linkowe party. Zasady:

-wklejajcie swoje najlepsze linki ze stycznia
 -maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)

 - miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie
  - a linki wklejajcie w niebieski przycisk na dole:)


Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)