Czym dla mnie jest luksus?

Niedawno na blogu Aniamaluje przeczytałam wpis "Czym dla mnie jest luksus?Nie zgadniesz."
Przeczytałam wpis i komentarze pod nim. Dla jednych luksusem są bliscy, posiadanie własnego M, stała praca. Dla innych luksusem jest nie mieć dzieci i sporo czasu dla siebie. Każdy temat interpretował inaczej. A czym dla mnie jest luksus?




Dla mnie luksusem jest mieć wybór. Możliwość wybierania zleceń ciekawych i lepiej płatnych niż brać wszystko co popadnie. Wybór pracy, która mnie interesuje, a nie takiej w której będę się męczyła i odliczała godziny do końca albo dni do weekendu. Luksusem jest wybierania dni wolnych jakie mi pasują i móc poświęcić swój czas rodzinie i bliskim. Luksusem są elastyczne godziny pracy. Tak, luksus dla mnie to jest mieć wybór, ale też w tym wszystkim uczyć się wdzięczności. Bo choćbyśmy się bardzo starali, życie nie zawsze układa się po naszej myśli.

A na koniec tak bardzo przyziemnie: luksusem są dla mnie jednorazowe pieluchy, nie wyobrażam sobie jak kiedyś ludzie funkcjonowali bez nich!
A największym luksusem, o jakim tylko mogę pomarzyć, to przespane noce. Ale przy małych dzieciach ten luksus pozostanie na razie tylko marzeniem!

A czym dla Ciebie jest luksus? 

Pozdrawiam









Komentarze

SEJF

:)