Moje blogowe sekrety - tag:)



Z tym tagiem spotkałam się na blogu Hedonizm & Eskapizm tutaj. Lubię czytać takie wpisy na blogach więc i u siebie postanowiłam dodać taki post. A oto moje blogowe sekrety.



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Tego bloga prowadzę od 2012 roku. A z publikacją postów to już różnie bywa. Chciałabym dodawać przynajmniej dwa tygodniowo, ale jak pojawi się tylko jeden na tydzień to też nie jest źle. Wcześniej, jak nie miałam dzieciaków, to wpisy pojawiały się częściej:)


2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Zawsze, jak tylko włączam laptopa, sprawdzam pocztę. Dopiero później to co dzieje się na blogach, statystyki, komentarze i wpisy innych blogerów.

3.  Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym że prowadzisz bloga?
Tak, najbliższa rodzina i niektórzy znajomi wiedzą, ale ja sama jakoś specjalnie się tym nie chwalę, Kiedyś dodałam właśnie wpis na ten temat: Czy przyznajesz się, że masz bloga?

4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?
Lubię blogi różnorodne, raczej już nie czytam typowo jednotematycznych. Za to bardzo lubię czytać u innych właśnie o blogowaniu:)

 

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Jeśli już zazdroszczę to tylko ładnych zdjęć. Bardzo chciałabym robić ładne zdjęcia i mieć do tego dobry aparat. 

6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
Tak, na początku blogowania, kiedy zakładałam, że ten blog będzie typowo kosmetyczny. Teraz już nie mam takiej potrzeby. 

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Wydaje mi się, że nie, chociaż często czytam różne opinie na blogach np. o książkach i wtedy podejmuję decyzję, czy kupić czy nie. 


8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Sprawiło, że moje życie stało się ciekawsze, bo każda pasja dodaje naszemu życiu kolorów. Poznałam mnóstwo ciekawych blogów, ciągle w mojej głowie są pomysły na wpisy, lubię robić zdjęcia. Zdałam sobie sprawę, że blogowanie to już jest styl życia. Od zawsze blogowałam z pasji, a teraz mogę sobie na tej pasji dorobić więc czy może być coś lepszego???

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Myślę, że wystarczy się dobrze rozejrzeć, a pomysły same wchodzą do głowy. Może to być jakaś rozmowa z koleżanką, jakieś zdarzenie. Przeczytana książka albo obejrzany w kinie film. Inne blogi również są inspiracją i to dobrze, że możemy siebie inspirować nawzajem:) 

Jako blogerka muszę mieć zawsze dostęp do internetu, w miarę dobrego laptopa i dobry telefon. O te rzeczy zawsze trzeba odpowiednio dbać i czasami inwestować np: w szkło hartowane iphone 7 plus. Dobry sprzęt niesamowicie ułatwia życie, sama się przekonałam jak miałam wolno chodzącego laptopa. Rok pracy na wolnym laptopie to była niesamowita męka i duża strata czasu! 

Takie to są moje blogowe sekrety, a jakie są Wasze??? Chętnie je poznam:)

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)