Co ciekawego robić jesienią???

Ostatnio trochę przygnębiona byłam końcem lata. Perspektywa ponurej jesieni, zimy, przeziębień, krótkich dni i siedzenia w domu wprowadzała mnie w depresje. Dzisiejszy dzień jest okropnie ponury, pada, wieje, o spacerach można zapomnieć. W takie dni najchętniej zakopałabym się pod kocem i przespała aż do wiosny. Ale w końcu i jesień może mieć też dobre strony, pomimo brzydkiej pogody. Co ciekawego robić jesienią?

- w pochmurne dni dobrze jest zapalić zapachowe świeczki, od razu jakoś robi się weselej. Ja dzisiaj pierwszą rzecz, jaką zrobiła po przebudzeniu to właśnie pozapalałam świeczki w całym pokoju. I już dzień stał się bardziej znośny

- w długie wieczory to doskonały czas, żeby nadrobić książkowe albo filmowe zaległości. Krótszy dzień, dzieci wcześniej idą spać, a ja mam więcej czasu dla siebie. 



- a jeśli już jesteśmy przy książkach to jesienią warto odświeżyć swoją biblioteczkę w wziąć udział w wielkiej wymianie książkowej, która akurat odbędzie się 14 października. Fajna zabawa, poznawanie nowych ludzi i zdobywanie nowych książkowych perełek! Kto bierze udział?



- a jak już te dzieci wcześniej pójdą spać to może by tak skusić się na domowe spa?

- jesień to też idealna pora na spacery, zbieranie kasztanów i kolorowych liści. Znowu możemy poczuć się jak dzieci, kiedy każda wyprawa na kasztany niezmiernie cieszyła i wywoływała uśmiech  na buzi:) A zebrane liście idealnie ozdobią jesienne zdjęcia. 



- zakupy ciepłych sweterków zawsze poprawia humor nawet w najpochmurniejsze jesienne dni! 

- jesienią można wziąć ślub! Wiadomo więcej ślubów jest latem, w jesiennej porze nie zawsze możemy liczyć na ładną pogodę. My zdecydowaliśmy się na ślub właśnie późną jesienią, a w listopadzie będziemy obchodzić swoją 10 rocznicę. I ciągle nie wiem kiedy ten czas zleciał, a ile było przygotowań do tego śluby, każdy szczegół był ważny. Wybór sukni, kwiaty, kamerzysta na wesele, wystrój kościoła, usadzenie gości itd. I pogodę też zamówiliśmy, było słonecznie i bardzo ciepło. Jesień potrafi zaskoczyć:)

- jesień to dobra pora, żeby wrócić do systematycznego blogowania. W wakacje trochę sobie odpuszczamy, ale teraz możemy znowu odświeżyć nasze blogi , zrobić plan wpisów na nadchodzące dni

- a jeśli i tak tej jesieni nie lubimy to warto pomyśleć, że coraz bliżej święta. Sklepy już nam zaczynają o tym przypominać. Ostatnio, jak byłam na zakupach w Kiku, to widziałam już przygotowane świąteczne dekoracja. A ja się pytam: czy nie za wcześnie??? 

Co jeszcze ciekawego można robić jesienią? Podpowiecie?

Pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)