Wrześniowy Chillbox - przegląd pudełka:)

Wrześniowy box jest pełen niespodzianek. Czy tym razem trafionych? Zobaczcie sami:



 1. Książka "Nie opuszczaj mnie" - mam nadzieję, że nada się na coraz dłuższe jesienne wieczory.

 2 . Szampon. Tym razem były szampony do wyboru, ja wybrałam do włosów farbowanych, cena około 35 zł
3. Spa detox kąpiel borowinowa do odnowy biologicznej Tołpa - 26.99 zł 
Bardzo jestem ciekawa tego kosmetyku i fajnie, że będę mogła go poznać:)


4. Peeling do twarzy z różą i jagodą Mokosh 89,00 - to najdroższy produkt w pudełku i zapewne będzie hitem. Czekałam na ten peeling z niecierpliwością i jak najszybciej go wypróbuję. Chcecie recenzję??? 

 

5. Krem Warszawski Śniadaniowy - 14.99 zł
Myślę, że taka przekąska to strzał w dziesiątkę. Przyznaję, jest przepyszny, orzechowy i zdrowy. Nie zawiera glutenu, cukru, ani oleju palmowego. Jak najwięcej takich przekąsek proszę!!!

 

6. Maseczka na twarz Olej Koński - Bergamo - 17,99 zł
Co więcej można napisać, maseczek nigdy dość:)



7. I na końcu gadżet, którym jest... płaszcz przeciwdeszczowy - 9.99 zł
W sumie to ciekawy i przydatny produkt na nadchodzącą jesień, ale ja z niego jestem najmniej zadowolona. Myślę, że mi się nie przyda...ale kto wie! 

Tak prezentuje się ten box, moim zdaniem jest lepszy od poprzedniego KLIK, ciekawe kosmetyki i pyszna przekąska. 
Podoba Wam się zawartość???

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)