Różne oblicza biżuterii

Był taki okres w moim życiu, że bardzo lubiłam biżuterię. Korale, naszyjniki, pierścionki i przeróżne bransoletki. O kolczykach już nie wspomnę:) Biżuteria była dla mnie miłym dodatkiem, dopełnieniem stroju. Bo, jak wiemy, biżuteria może zmienić na plus nawet bardzo nudną stylizację. Tylko oczywiście nie można z nią przesadzać. Lubiłam oglądać na jarmarkach biżuterię ręcznie robioną, zawsze z takiej wyprawy coś przynosiłam do domu. Podziwiałam artystów, którzy potrafili zrobić takie cudeńka. A nawet sama próbowałam swoich sił w tworzeniu i projektowaniu biżuterii. Niestety, jak się okazało, tworzenie takich rzeczy to nie moja bajka, brakowało mi cierpliwości. Zawsze obawiałam się, że ta biżuteria zrobiona przeze mnie, nie będzie trwała. Dlatego wolałam podziwiać i kupować od innych. 
Z czasem zaczęłam przykładać mniejszą wagę do takich błyskotek. Na dzień dzisiejszy mam kilka skromnych par kolczyków i to mi wystarcza. Sama już nie kupuję sobie biżuterii, czasami tylko dostaję ją w prezencie.

Kobiety lubią biżuterię i to wiemy od lat. A czy wiecie, że biżuteria stała się również inspiracją dla projektantów wnętrz. W internecie można znaleźć wiele ciekawych inspiracji odnośnie biżuterii we wnętrzach. Zobaczcie chociażby na takie cudo, jak ten stolik. 



Wygląda bardzo elegancko i niebanalnie. Albo taka patera na słodkości.


Źródło zdjęć 

Biżuteria potrafi inspirować i , jak widać, nie tylko projektantów mody.
Ostatnimi czasy bardzo modna jest biżuteria spersonalizowana. Idealnie nadaje się na prezent. I oczywiście na przeróżne okazje. Może być doskonałą pamiątką na lata. W sklepie Custom-Necklace można wybrać odpowiednie błyskotki na odpowiednią okazję. Już nie tylko zamówimy biżuterię z grawerem, ale również ze zdjęciem View Website.

 



Czego to ludzie nie wymyślą:)
A taka bransoletka myślę, że uszczęśliwi bliską osobę i będzie dla niej miłą pamiątką fashion here.


Jak widać, biżuteria nie tylko może być ozdobą strojów, ale również eleganckich wnętrz. Cały czas inspiruje artystów i projektantów. Jako pamiątka z grawerem, dodatek do kreacji czy ciekawy element salonu. 
Lubicie biżuterię? 

Pozdrawiam



# współpraca ze sklepem custom-necklace.

Komentarze

SEJF

:)