Meksyk czyli sierpniowy Chillbox

Tym razem Chillbox był w postaci dwóch boxów. Boxów inspirowanych Meksykiem. Czy było warto zamówić, to zaraz się dowiecie!


W części niekosmetycznej znalazło się:
- Bezglutenowe nachosy o smaku sera 80g - 4,50 zł
- Wafle ryżowe z kokosem Sonko - 2,51 zł - zdziwiłam się, że takie wafle znalazły się  w tym boxie. Zazwyczaj w pudełkach liczę na produkty, które nie są dostępne w każdym markecie, na produkty wyszukane i wyjątkowe. Dlatego troszkę się rozczarowałam, tym bardziej, że nie przepadam za takimi waflami:(
- lampki kaktusy 9,90 zł - gadżet ciekawy, zobaczymy jak z trwałością!
- Pluszowe sombrero - 19,90 zł - i tutaj kolejne rozczarowanie, wiedziałam, że ma być sombrero,ale nie wiem dlaczego naiwnie myślałam, że będzie prawdziwe sombrero??? Takie w postaci małej pluszowej poduszki raczej mi się nie przyda:( 


- książka tym razem wygląda na ciekawą. Mam nadzieję, że zrekompensuje mi to sombrero! 


 A teraz część kosmetyczna:
- masło multifunkcyjne emolio o zapachu pomelo Go Nature - 49,00 zł
Tego masła jestem ciekawa, tym bardziej, że może pełnić funkcję pomadki do ust, kremu do twarzy, rąk lub stóp, balsamu do ciała lub maski do włosów. Chcecie za jakiś czas recenzję???


- Odżywka do włosów avocado Organic Shop - 12,99 zł
Lubię produkty z tej firmy więc myślę, że z tym też się polubię
- Ochronny podkład mineralny Bioderma - 69,00 zł - to najdroższy produkt z całym boxie. Trafił mi się odcień bardzo jasny i obawiam się, że może być za jasny ale zobaczymy.
- Koreańska maseczka do twarzy Avocado - 8,99 zł
To już jest tradycja, że w Chillboxie możemy co miesiąc znaleźć maseczki. Mi to zupełnie nie przeszkadza, bo maseczki lubię bardzo:)


Tak właśnie wygląda zawartość sierpniowego Chillboxa. Nie do końca jestem zadowolona, ale tak to właśnie w  boxach bywa - kupujemy niespodziankę:)

Jak podoba Wam się zawartość tego boxa? Bylibyście zadowolone?

Pozdrawiam 

Komentarze

SEJF

:)