Mój sposób na przechowywanie książek

Jest wiele sposobów na przechowywanie książek. Ja ostatnio większość trzymałam w atrapie kominka. Miejsca powoli brakowało, a ja myślałam, że mam dużo książek. Myślałam nad jakimś ciekawym rozwiązaniem, miejscem, w którym zbiorę wszystkie książki W końcu u mnie w domu pojawił się taki regał. I jak poukładałam książki to zobaczyłam, że jest jeszcze na nim dużo miejsca, więc mogę dalej gromadzić książki i kupować nowe:)))



Regał na początku miał stać w salonie jednak po namyśle swoje miejsce znalazł w sypialni. Najbardziej lubię czytać przed snem, kiedy w domu cisza i spokój i wszyscy już śpią:)
Ten regał ma taką zaletę, że można go składać i ustawiać na różne sposoby, dzięki temu dopasuje się do każdego wnętrza. 




Takie regały oraz wiele innych możecie znaleźć w sklepie Edinos.pl. Mam dla Was też kod rabatowy w wysokości 15 zł : 73ccaedi na zakupy w sklepie:)


A już 7 kwietnia będzie kolejna wielka wymiana książkowa. Już nie mogę się doczekać i planuję w tym tygodniu przygotować książki na wymianę:) Kto jeszcze bierze udział?

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)