Czasami fajne promocje się zdarzają:)

W ostatnim wpisie KLIK pisałam, że w listopadzie już zaczyna się szał zakupów, wyprzedaży i przeróżnych promocji. Jest wiele krzyku o nic, bo tak na prawdę czasami te promocje to żadne promocje. Sklepy często oszukują, a my w tym przedświątecznym szaleństwie dajemy się nabrać na różne triki. W całym tym czarnym weekendzie nie zauważyłam żadnych promocji, a tylko tłumy ludzi obładowanych zakupami. Może ja nie umiem wyszukiwać promocji, nie wiem. Ale czasami wydaje mi się, że dużo fajniejsze promocje mają sklepy internetowe. Ja bardzo lubię robić zakupy przez internet, mam swoje ulubione sklepy, które np: do zakupów dorzucają jakiś miły gratis. Do takich sklepów chętnie wracam. Albo np: dni darmowych dostaw. W tym roku nie skorzystałam z takiej możliwości, ale rok temu w Dniu Darmowej Dostawy zrobiłam trochę zakupów. A ostatnio trafiłam na super promocję: pudełko kosmetyków ShinyBox za 10 zł. Aż żal było nie kupić, tym, bardziej, że prawie wszystkie kosmetyki bardzo mi podpasowały. W pudełku znalazłam:






 - odświeżające mydło do rąk antybakteryjne Cleanhands (produkt pełnowymiarowy) cena: 6,49
- maska do włosów Novex 100 g

 - paletka do konturowania twarzy ( produkt pełnowymiarowy) cena: 13,99
- utrwalająca baza pod cienie ( produkt pełnowymiarowy ) cena: 22,00

 - lakier do paznokci ( produkt pełnowymiarowy ) cena: 6.50
- Shimmer Roll proszek mineralny do stosowania bezpośrednio na dowolny obszar twarzy, oczu, policzków, ust i ciała ( produkt pełnowymiarowy ) cena 60,00 

Z tych kosmetyków raczej wszystkie mi się przydadzą oprócz żółtego lakieru do paznokci. Nie mój kolor. 
Jak widzicie pudełko ma fajną zawartość i cenę:) 

Udało Wam się upolować ostatnio jakąś fajną promocję? Pochwalcie się w komentarzach, pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)