Kiedy najlepiej dodać wpis na bloga?

Zastanawialiście się kiedyś może nad tym, kiedy,o jakiej porze dnia najlepiej dodawać wpisy na swoje blogi? Czy konktetny dzień, godzina ma wpływ na ruch na blogu? Czy w określonym czasie mój post przeczyta większa ilość osób niż gdybym dodała go o innej porze? 

Tak właśnie się nad tym zastanawiałam. I mogę powiedzieć Wam, że u mnie kompletnie nie sprawdzają się soboty. Zawsze w soboty mam mniejszy ruch na blogu i to jest bez znaczenia czy dodam nowy wpis czy nie. W niedzielę jest już inaczej, ruch troszkę większy. Od jakiegoś czasu już nie publikuję w weekendy. W tych dniach staram się odpuszczać, chociaż czasami wyjątki się zdarzają. 



Jeśli chodzi o porę dnia to najlepiej dodawało mi się wpisy z rana. I wtedy też było największe zainteresowanie. Teraz przy małym dziecku to jest raczej niemożliwe. Dodaję wpisy wtedy kiedy Filip śpi, tak jak teraz. Jeśli jakiś mój wpis pojawi się z rana to znaczy, że przygotowywałam go dzień wcześniej. 

A jak to jest u was? Zwracacie uwagę kiedy publikować na swoich blogach?
Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)