Rozdanie na Nowy Rok:)

Już dawno nie było na moim blogu rozdania z prawdziwego zdarzenia. I tak sobie pomyślała, że coś by się przydało zorganizować dla swoich czytelników w podziękowaniu, że nadal są ze mną, zaglądają i komentują. Bo bez Was nie byłoby sensu prowadzić tego bloga dalej. A tak jesteście, a ja chcę powiedzieć dziękuję tymi prezentami:


Mam dla Was książkę o życiu Carli, zakładkę do książki i zawieszkę. Zasady najprostsze na świecie. Żeby wygrać ten zestaw, w większości przeze mnie zrobiony, to wystarczy zostawić komentarz z chęcią udziału w zabawie. Obserwować mnie nie musicie, ale dla własnego dobre, żeby nie przegapić wyników to dobrze gdybyście zostali ze mną chociaż na czas trwania konkursu. Bo już się tak zdarzyło, że zwycięzca nie zgłosił się u mnie po nagrodę chociaż przypominałam i cierpliwie czekałam. Ale tak jak zawsze, nie zmuszam do obserwowania ani do lubienia. Zabawa trwa do 15 stycznia i po tym czasie podam zwycięzcę. Na zgłoszenie się po wygraną czekam calutki tydzień. Jeśli nagroda nie zostanie odebrana ktoś inny przygarnie zestaw.

 Rozdanie będzie ważne, jeśli weźmie w nim udział przynajmniej 20 osób.

Życzę powodzenia i pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)