Zakupy:))

Dzisiaj postanowiłam wybrać się do ciuchlandu. Dawno już nie byłam, ale chyba nie był to dobry pomysł.  W czwartek jest dostawa towaru, a ten sklep jest najbardziej oblegany w moim mieście. Byłam psychicznie przygotowana na tłumy ludzi, ale nie na takie!!! Głowa przy głowie, trudno dopchać się do jakichkolwiek wieszaków. Duchota, ścisk i pokrzykujące sprzedawczynie...Straszne!!!Ale jak już tam zawędrowałam to szkoda by było nie spróbować i nie poszukać czegoś fajnego. Więc, po dosyć trudnych przepychankach i uważania ciągle, żeby nie zostać stratowaną przez szaleńczy tłum, udało mi się kupić tylko dwie bluzeczki


 Nauczyłam się jednej rzeczy: nigdy nie przychodzić do tego ciuchlandu w czwartki. I tego się będę trzymać:))
Żeby odreagować zrobiłam też zakupy kosmetyczne

 Może ten szampon poradzi sobie z moimi niesfornymi włosami
 Lubię mleczka do demakijażu Ziaja. Nie podrażnia moich oczu tak jak większość, więc już nie eksperymentuję i kupuję  tylko z tej firmy:)
 Tej odżywki do włosów nie miałam, podobno jest wygładzająca. Zobaczymy. A scrub ma zwalczyć mój cellulit!!! Przed nim trudne zadanie:))
 Na koniec maseczki
Właśnie przed chwilą wyszło słońce, którego nie było już od paru dni:))Czekam na powrót lata:)))))
Pozdrawiam serdecznie:)

Komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki firmy Ziaja.Nie są drogie,i nie uczulają mnie a to ogromny plus!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, ja też uwielbiam kosmetyki Ziaja :) A tonik z tej firmy to po prostu rewelacja!! Zwłaszcza jak weźmie się pod uwagę jego cenę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja do ciuchbudy chodze po 3 dniach od dostawy. Chodź ostatnio tylko sporadycznie :) Wynalazłam stronę www.gratyzchaty.pl i tam kilka fajnych rzeczy dostałam (nie tylko ubrań). A kosmetyki ziaja też mogę polecić, bo są bardzo delikatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze rzeczy sa w dniu dostawy - tez zaglądam - mam fioła na tym punkcie - szukam nie tylko ciuchów - czesto można znależć piekne zasłony.poduszki niektóre nawt nowe z metkami. A firma Ziaja to bardzo dobra firma - tez uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli mimo wszystko zakupy udane:) Ja też bardzo lubię kosmetyki firmy ziaja:) W ciucholandzie zaś dawno nie byłam ale zdecydowanie muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj też dawno nie byłam w ciucholandzie.
    muszę się wybrać, fajne bluzeczki.
    a mleczko z Ziaji to moje ulubione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy są zawsze dobre na poprawę humoru - muszę zastosować jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)