Z biblioteki i nie tylko:)

 Dzisiaj książkowe nowości, które rozgościły się na mojej półce i o dziwo... żadna książka nie jest ze współprac z wydawnictwami. Jakby było mi mało książek to musiałam dokupić kolejne. A ostatnio tyle było super promocji, że aż żal nie skorzystać więc oto i one:)


Na te książki się skusiłam z powodu sporej promocji. Na razie czekają na swoją kolej i zapewne na pierwszy ogień pójdą te zimowe. 


Te dwie krótkie nowelki kupiłam w Wydawnictwie Magia Słów. Lubię otaczać się świątecznymi książkami właśnie w takim czasie. A dzisiaj poda śnieg od rana. Nowelki przeczytane, miłe, spokojne świąteczne historie, tak na jeden wieczór do poduszki. 


I książki z biblioteki. "Dom obok" bardzo mnie ciekawiła i wiedziałam, że muszę ją przeczytać. I powiem Wam, że trzyma w napięciu, wciąga, ale jak dla mnie jest za bardzo drastyczna. Sama się sobie dziwię, bo różne rzeczy już czytałam, ale chyba gust zmienia mi się z wiekiem :))) 
"Uśpiona" jak zwykle nie zawiodła.  Ale "Prawdziwe przyjaciółki" to dopiero historia. Jeśli lubicie thrillery, które nie dają się odłożyć to bardzo polecam. Nie da się odłożyć, gwarantuję!!! :)


Dzisiaj byłam w bibliotece i zaopatrzyłam się w kolejne nowości, ale o tym już innym razem. Za to zaniosłam dwie swoje książki jako prezent dla czytelników. Już jutro premiera mojej czwartej książki "Trzy kroki do szczęścia" w świątecznym klimacie. Książka jest w wersji bardzo limitowanej i dostępna na stronie Wydawnictwa TUTAJ


Aż trudno mi uwierzyć, że to już czwarta książka, a ochota na pisanie wcale mnie nie opuszcza. 

Podrzucę krótki opis:

Lena i Adam poznają się w dość nietypowych okolicznościach. I choć nie pałają do siebie sympatią, będą potrzebować wzajemnej pomocy.

Po wspólnie spędzonych świętach postanawiają kontynuować swoją znajomość. Niestety związek szybko się rozpada przez różnicę charakterów, a Lena zakochuje się w przystojnym Szymonie, który jest spełnieniem jej marzeń.

Adam ze złamanym sercem wyjeżdża do Włoch i żeby zapomnieć o dziewczynie, wchodzi w związek z piękną Włoszką – Marią. Lena zostaje żoną Szymona, jednak piękna bajka przeobraża się w koszmar. Kobieta odkrywa, że w ogóle nie zna swojego męża, a nawet zaczyna się go bać. Uświadamia sobie, że zerwanie z Adamem  było największym błędem, jaki popełniła w życiu.

Czy Lena i Adam na nowo się odnajdą? Kim tak naprawdę jest Szymon?

Pozdrawiam :)




Komentarze

SEJF

:)