Grudniowe nowości książkowe

 Lubię sobie robić książkowe prezenty, dlatego grudzień to idealny czas, żeby troszkę zaszaleć. Takie nowości do mnie dotarły. Mój stosik książek do przeczytania stale się powiększa, a ja co jakiś czas decyduję się mimo wszystko na zakupy. A jak jeszcze trafią się książki w promocyjnej cenie to jak tu nie skorzystać? Książkowego nałogu nie zamierzam leczyć! 


Udało mi się kupić w księgarni internetowej te książki za połowę ceny . Są to kolejne tomy książek o czasach ostatecznych. Już od dawna planowałam ten zakup i chciałam skompletować serię. W końcu się udało. To są thrillery religijno - polityczne, które trzymają w napięciu od pierwszej do ostatniej strony. Na ich podstawie powstał film "Pozostawieni". Jeśli lubicie książki o takiej tematyce to bardzo polecam:)


Kolejna książka, którą kupiłam to "Zamknij oczy" . Nie znam twórczości tej autorki dlatego jestem ciekawa tej powieści.


I książki, które dotarły do mnie w ramach współpracy: "Kaszmirowa chustka", "Jak jesienne liście" oraz "Barbarzyńca". Przez święta nie będę się nudzić:)


 I na koniec taka mała autopromocja. Moja książki polecają się na prezent świąteczny. Można je kupić w wielu księgarniach internetowych najtaniej tutaj albo przeczytać jaki ebook na Legimi. Od siebie polecam:)


Kupujecie książki na prezent? Co w tym roku chcielibyście znaleźć pod choinką?

Zaczytanych i spokojnych Świąt! :))))

***********************************************************************************

Chcesz zmienić wystrój salonu przed świętami? Znudziły ci się klasyczne firanki? Postaw na rolety wolnowiszące. Można zamówić takie na wymiar w przeróżne wzory lub kolory. Zmiana w salonie na pewno będzie widoczna i wprowadzi niepowtarzalny klimat.

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)