Stosik do przeczytania

 Tak wygląda mój stosik do przeczytania na już. Można powiedzieć taki stosik hańby, który ciągle się powiększa. Mam jeszcze taką oddzielną półkę na książki, które mogą jeszcze poczekać na przeczytanie. A już kilka książek do mnie przyjdzie na dniach. Na pewno nie narzekam na brak książek, pytanie jest tylko, od której zacząć:) Ale czy książek jest już dość? Nic z tych rzeczy. Moje lista książek, które chciałabym przeczytać jest długa i ciągle rośnie. Też tak macie:)???


Z tej listy mogę Wam polecić przepiękne wydanie "Ani z Zielonego Wzgórza". Uwielbiam tę książkę jak i całą serię Ani, a mam nadzieję, że Wydawnictwo MG przygotuje kolejne tak piękne wydania:) 


Obecnie czytam spokojną obyczajówkę "Twój uśmiech" i już niedługo coś więcej będę mogła o niej napisać. Co obecnie czytacie? Na jaką premierę czekacie? Bo ja czekam z niecierpliwością na premierę swojej książki "Galeria spełnionych marzeń", która już będzie jutro:)


***********************************************************************************

Co można dać na prezent dla mężczyzny? Jeśli lubi czytać to wiadomo, ale jak nie lubi to myślę, że super sprawdzą się różnego rodzaju gadżety, najlepiej z grawerem. Takie prezenty spersonalizowane są doskonałym pomysłem i na pewno wywołają uśmiech na twarzy obdarowanego:)

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)