Avon - co lubię używać z tej firmy

 Produkty Avon znam bardzo dobrze. Kiedyś używałam ich dużo, byłam konsultantką. Teraz zamawiam czasami coś od koleżanki. Nie wszystkie lubię i nie wszystkie się u mnie sprawdzają. Produkty Anew nie zawsze mi służą. Ostatnio serum z witaminą C podrażniło moją skórę. Po jakie kosmetyki często sięgam z tej firmy?


Płyny do kąpieli. Bardzo je lubię, pięknie pachną, dobrze się pienią i zawsze są w przystępnej cenie. Dodatkowo wybór jest bardzo duży. Od płynu wiele nie wymagam więc te się znakomicie sprawdzają.


Żele pod prysznic. Zalety takie jak płyny. Dobra cena, ładny zapach i duży wybór. Tego żelu kokosowego jestem bardzo ciekawa. Lubię takie kokosowe zapachy:) 


Lakiery żelowe do paznokci. U mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Nie robię paznokci hybrydowych. Przy graniu na gitarze by się nie sprawdziły. Paznokcie u lewej ręki muszę mieć bardzo krótkie. Te lakiery są fajne i zawsze pod ręką gdy chcę coś zrobić z paznokciami:) 

Lubię również perfumy z Avon, często są w bardzo dobrych cenach.

Czy praca Avon może być jeszcze opłacalna? Oczywiście, można się odnaleźć w tym biznesie. Po więcej informacji odsyłam do wcześniejszego wpisu:

Konsultantka kosmetyczna - czy to się jeszcze opłaca?

Pozdrawiam


wpis powstał przy współpracy z firmą Avon


Komentarze

SEJF

:)