Moje zdobycze z wymiany książkowej

 Co robicie z książkami, które gromadzą się na Waszych półkach? Może namiętnie gromadzicie, dorabiając tylko kolejne półki, kolejne miejsca na Wasze zbiory? Ja mam swoje ukochane książki, z którymi na pewno się nie rozstanę. I do tej kolekcji dochodzą ciągle nowe. Ale nie gromadzę wszystkich książek. Część sprzedaję, a niektóre przeznaczam na wymianę, która jest organizowana dwa razy w roku na Instagramie. Na początku wymiana odbywała się na blogach i ten czas najmilej wspominam. 

Wymiana książkowa to świetna inicjatywa, dająca książkom drugie życie. Ale też super zabawa, która pozwala poznać nowe osoby i upolować prawdziwe perełki. Tym razem zdobyłam cztery nowe książki. Może to nie jest za wiele, bywało, że wymieniałam więcej książek. Chyba po prostu stałam się bardziej wybredna:) 



Terapeutka i Dylemat bardzo mnie kuszą i jak tylko uporam się z książkami od wydawnictw to od razu zabieram się do czytania. Natomiast Promyczek na święta oraz Dobrze, że jesteś poczekają na przedświąteczny czas. Wtedy takie książki mają najwięcej uroku:)

Co robicie z książkami, które gromadzą się na Waszych półkach???

***********************************************************************************

Planujesz pojechać do Wałbrzycha? Nie znasz miasta i zdajesz się na taksówki? Taxi-Wałbrzych.pl ma ciekawą ofertę i przystępne ceny. A dzięki firmie taksówkarskiej zawsze będziesz na czas.

Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)