Podsumowanie roku, blogowo i nie tylko:)

Jaki był ten rok? Jeśli miałabym go określić w kilku słowach to był to rok: spokojny, książkowy, dobry blogowo. 



W tym roku dodałam najwięcej wpisów od 2015 r. Nawiązałam ciekawe współprace z wydawnictwami. Wzięłam dwa razy udział w Wielkiej Wymianie Książkowej. 


Odkryłam portal Czytam Pierwszy, gdzie punkty z recenzji można wymieniać na książki. O co chodzi z tym portalem przeczytacie tutaj.

Od lat robię co miesiąc na blogu podsumowanie i tak też było i w starym roku. Myślę, że ta tradycja zostanie jeszcze ze mną na długo. Lubię te swoje podsumowania i miło jest po czasie do nich wracać:) 



Zostałam konsultantką Oriflame. Jakie są fakty i mity związane z pracą konsultantki przeczytacie TUTAJ. A ja przygotowuję wpis o zaletach i wadach takiej pracy :)



Odkrycie roku to jest dla mnie: ZMYWARKA! W końcu ją mam i wraz z nią dodatkowo więcej czasu. Nie wyobrażałam sobie, jak do tej pory funkcjonowałam bez zmywarki. To niesamowicie przydatne urządzenie i to jedna z najlepszych inwestycji roku:)



Plany na nowy rok? Nie mam ich zbyt dużo. Na pewno prowadzenie systematyczne bloga, może uda mi się zmienić szablon, od jakiegoś czasu się do tego przymierzam. Oczywiście przeczytać dużo ciekawych książek i może jakiś wyjazd na wakacje? 
Więcej planów nie robię, życie samo wszystko zweryfikuje. 

Robicie plany, podsumowania? Jaki był Wasz rok 2019?

Wszystkiego dobrego:)

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)