Nowości z Oriflame i nie tylko

Trochę nowości ostatnio przybyło mi z Oriflame. A jako konsultantka mogę zawsze kupić dużo taniej i skorzystać z dużych promocji. A co tu dużo pisać, ciekawych promocji przed świętami nie brakuje. 


A oto co udało mi się zdobyć:


1. Maseczka z węglem aktywnym peel -off - maseczki typu peel- off to moje ulubione maseczki, a tę trudno było zdobyć. Próbowałam kilka razy zamawiać, ale cięgle była w brakach. W końcu w ostatnim katalogu się udało i tak maseczka zawitała w mojej kosmetyczce. Niestety braki w kosmetykach się zdarzają i to jest jeden z minusów bycia konsultantką, ale o tym będzie osobny wpis.


2. Mleczko oczyszczające 3 w 1 Essentials - to mleczko to mój sprawdzony produkt, bardzo dobrze nadaje się do demakijażu i nie podrażnia moich wrażliwych oczu. Zresztą cała seria Essentials sprawdza się u mnie bardzo dobrze.
3. Żel pod prysznic - ładnie pachnie, dobrze się pieni więc dla mnie idealny:)


4. Odświeżający żel do mycia twarzy Optimals - jeszcze nie używany więc nie wiem jak się sprawdzi
5. Kremik pod oczy Optimals - również czeka na swoją kolej
6. Krem na noc Oprimals - krem bardzo dobrze nawilża, nie jest tłusty i szybko się wchłania. Dla suchej skóry idealny
7. Nawilżająca maseczka do twarzy Oprimals
8. Serum nawilżające Optimals.

Cała tę serię Optimals dopiero poznaję, jak dokładnie przetestuję to napiszę coś więcej

Ale nie tylko samymi kosmetykami z Orifame się otaczam, ostatnio jeszcze takie maseczki kupiłam, tym razem z Avon:)


Od jutra startuje nowy katalog świąteczny. To doskonała okazja, żeby zaopatrzyć się w prezenty po atrakcyjnych cenach. Dlatego polecam zapisać się do klubu Oriflame i kupować z 20% rabatem oraz mieć dostęp do ciekawych promocji tylko dla konsultantów. 


Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączycie do mojej grupy KLIK. Na wszystkie pytanie postaram się odpowiedzieć i chętnie pomogę. A o faktach i mitach pracy konsultantek przeczytacie tutaj.

Pozdrawiam 

Komentarze

SEJF

:)