Ulubieńcy z ostatnich tygodni polecają się na prezent

Z tymi prezentami to nie jest łatwa sprawa, prezenty nie trafione lubią się przydarzać. Warto znać gust i zainteresowania osoby obdarowywanej. Na pewno konsultantka Avon nie ucieszy się z kosmetyków, które dostanie właśnie z tej firmy, tak samo jak ktoś kto nie miał od lat książki w ręku nie będzie skakał z radości, gdy takowa książka znajdzie się w jego prezencie. Dobrze też przetestować produkty, które chcemy kupić komuś  na prezent. Ja przetestowałam i te produkty mogę śmiało polecić. Dlatego dzisiaj przedstawiam swoich ulubieńców, może kogoś z Was zainspiruję:) 


Dla lubiących kryminały na pewno spodobają się książki Mroza. Niedawno przeczytałam "Kasację" i wpadłam po uszy. Teraz muszę zdobyć kolejne części z tej serii:)


 Z kosmetyków to ostatnio moim ulubieńcem jest scrub do twarzy o prześlicznym kokosowym zapachu recenzja,  krem do twarzy z masłem kakaowym oraz peeling malinowy do ust recenzja


Każdego kawosza na pewno ucieszy dobra kawa, a ja ostatnio zachwycam się kawą o smaku czekoladowa pomarańcza. Taka kawa właśnie kryła się w moim boxie:) 



Kawa, dobra herbatka, a do tego ciekawy kubek. Moim ostatnim ulubieńcem jest ten koci


Co można jeszcze podarować na prezent? Dla wyjątkowych smakoszów możemy spróbować kupić jakiś dobry trunek, gin, wino, a może szampan? Ale oczywiście już musimy znać upodobania obdarowanego. 
Z prezentami nie jest łatwa sprawa i dlatego warto pomyśleć o nich wcześniej, a nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. 

Robicie prezenty wcześniej czy zostawiacie wszystko na później? 

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)