Paczuszka z Wydawnictwa Magia Słów

 Wydawnictwo Magia Słów jest bardzo młodym wydawnictwem, niedługo skończy rok. Ale to wydawnictwo jest dla mnie szczególne. Dlaczego? Dlatego, że wydają moje książki. Spełnili moje marzenie i spełniają kolejne. Dali wiarę, że jednak mogę pisać i ja, że dla takich książek jak moje też znajdzie się miejsce. Poza tym, dbają, żebym się za bardzo nie nudziła i miała co czytać, dlatego niedawno otrzymałam taką paczuszkę:) Dwie książki, w tym jedna, która miała w tym tygodniu swoją premierę. 


"Księgarnia pod ratuszem"

Nikola jest dumną właścicielką ,,Księgarni pod ratuszem" na zamojskiej starówce. Kobieta poświęca swojej pracy całą swoją uwagę, lecz do pełni szczęścia brakuje jej tylko miłości. Wkrótce trzech mężczyzn wkroczy do jej życia, wywracając je do góry nogami. Z pozoru adoratorów nic nie łączy, jednak z czasem okaże się, że mają ze sobą wiele wspólnego.

Nikola próbuje lawirować między tymi znajomościami i każdemu z tych facetów stara się zaufać.

Nad księgarnią wiszą czarne chmury. Kobieta będzie musiała walczyć o jej przetrwanie.

Kim jest tajemnicza postać Puchatka? Czy Nikola odnajdzie miłość swojego życia?
Jaką rolę odegra w życiu kobiety seksowny Włoch o imieniu Antonio? Czy ,,Księgarnia
pod ratuszem" przetrwa?

Ta książka jest dla mnie szczególna, ponieważ akcja dzieje się w moim ukochanym mieście Zamościu i okolicach. Także czytając ją mogłam znakomicie wczuć się w klimat miasta i przenosić się w doskonale znane miejsca. Dodatkowo historia jest napisana prostym, przystępnym językiem. Spotkała się z zarzutami, że język jest za prosty, że tak jakby się czytało rozprawkę ze szkoły. A ja się zastanawiam, jakim językiem  ma być napisana lekka powieść obyczajowa? Naukowym? Dla mnie było idealnie, przez książkę się płynie i czyta błyskawicznie. Lekka książka obyczajowa doskonała na długie jesienne wieczory. Osobiście polecam:)

"Deeper love" 

Dwie kobiety i mężczyzna, który prowadzi podwójną grę.
Magda i Monika są na różnych etapach życia. Nie znają się
i nic o sobie nie wiedzą, a jednak coś i ktoś je łączy. ON.
To nie jest typowe ,,love story". To historia, po której kobiety
już zawsze będą się zastanawiały, co robi ich facet,
kiedy one nie widzą.
Historia zainspirowana piosenką Marianne o tym samym tytule.
Wejdź do świata ,,Deeper Love" i przekonaj się, jak głęboka potrafi być miłość.

Książka skupia się przede wszystkim na trzech bohaterach: Monice, Magdzie i Łukaszu. Jest dość przewidywalna, nie za długa, taka historia na jeden wieczór. Jeśli lubicie książki niewymagające to możecie śmiało sięgnąć po tę pozycję.

I oczywiście ciągle polecam swoją książkę. Już podobno ostatnie sztuki w księgarniach zostały. Najtaniej znajdziecie tutaj: https://tantis.pl/galeria-spelnionych-marzen-p3240621. Bardzo cieszę się, że książka ponad trzy miesiące po premierze tak dobrze się sprzedaje:) A niedługo kontynuacja:) 


***********************************************************************************

Książki są doskonałymi pomysłami na prezent, ale oczywiście nie każdy lubi czytać. Dlatego w takich wypadkach prościej jest postawić na prezenty personalizowane na przykład piersiówka z grawerem. Prezent idealny dla mężczyzn, pomysłowy i nie banalny:) 

Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)