Moja nowa pasja - biżuteria

 Od zawsze próbowałam coś tworzyć. Jak poznałam technikę decoupage, to przepadłam bez reszty. Teraz ze względu na chwilowy brak miejsca do tworzenia takich prac mam przerwę. Ale jak widać, może mam przerwę od decoupage, ale nie od tworzenia. Na jednym z jarmarków zachwyciłam się pewną biżuterią. Była to biżuteria z kaboszonów. I zaczęłam szukać informacji na jej temat, oglądałam różne filmiki, czytałam blogi. I tak po tygodniach zapoznawania się, uczenia, wykonałam swoje pierwsze prace. W głowie mam już tysiące pomysłów, ta biżuteria mnie zachwyca i inspiruje. To nie jest moje pierwsze podejście do biżuterii. Kiedyś próbowałam coś stworzyć, ale jakoś tak brakowało mi chęci, inspiracji i cierpliwości. Myślę, że teraz jest inaczej,  a moje pasja kaboszonami potrwa długo:)


Fajnie, że jest dużo sklepów, które mają w swojej ofercie półfabrykaty do wyrobu własnej biżuterii. Jednym z takich sklepów jest Gal - art. Można w nim zakupić przeróżne koraliki, kamienie, zawieszki jak również różne narzędzia przydatne do tworzenia. A jak ktoś nie ma cierpliwości do robienia własnej biżuterii, to może skorzystać z gotowych rozwiązań i kupić biżuterię gotową. A jest w czym wybierać:)



 Teraz mogę przeglądać ofertę takich sklepów godzinami, zachwycać się różnymi świecidełkami i projektować własną biżuterię. Coś niepowtarzalnego i tylko mojego:) 

Próbowałyście kiedyś projektować własną biżuterię? 

Pozdrawiam


patronem wpisu jest sklep Gal-art

Komentarze

SEJF

:)