#zostańwdomu i ... sprzątaj?

Akcja #zostańwdomu jest już znana wszystkim. W internecie pojawiają się przeróżne wpisy o tym co można robić w domu. Czytać, nadrabiać filmowe zaległości, a nawet sprzątać. Bo święta zbliżają się wielkimi krokami, chociaż myślę, że większość z nas o świętach nie myśli. Teraz temat jest tylko jeden i cały świat nim żyje. A ja mam taką cichą nadzieję, że święta będziemy mogli spędzić normalnie, że spotkamy się z najbliższymi, a koronawirus zostanie tylko niemiłym wspomnieniem.
Teraz mamy dużo czasu, żeby się na spokojnie do świąt przygotować i porobić wiosenne porządki. Dlatego współpraca z firmą House Detailing trafiła do mnie w najbardziej odpowiednim momencie:) 


Na stronie sklepu znajdziemy przeróżna produkty ułatwiające nam sprzątanie. A to mój zestaw do zadań specjalnych:)



1. Preparat do usuwania kamienia i rdzy z elementów armatury łazienkowej. Czyści bezdotykowo, rozpuszcza zabrudzenie i łatwo się spłukuje. Płyn zawiera naturalny olejek zapachowy, nie zawiera barwników syntetycznych. 
2. Płyn do pielęgnacji mebli. Pozostawia powierzchnie błyszczące i pachnące. Szybko schnie, nie pozostawia smug. Dobrze spełnia swoje zadanie, a w pokoju unosi się przyjemny cytrynowy zapach.
3. Odtłuszczacz uniwersalny zalecany jest do czyszczenia piekarników, grilli i rusztów. Miałam okazję wypróbować go na swoim piekarniku i swoje zadanie spełnił bardzo dobrze. W miejscach bardziej zabrudzonych musiałam czynność powtórzyć. To jedyny preparat, który jest bezzapachowy. Sezon grillowy przed nami, więc jeszcze nie raz mi się przyda do czyszczenia grilla:) 


4. Płyn do mycia podłóg. Preparat nie pieni się za bardzo, za to pozostawia delikatny, przyjemny zapach mandarynki. Zalecany do podłóg drewnianych, ceramicznych, z tworzyw sztucznych, lakierowanych, paneli laminowanych. linoleum, glazury, terakoty i kafelków ściennych. 
5. Odtłuszczacz uniwersalny przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń. Skutecznie zmywa tłuszcze, oleje i smary. O bardzo przyjemnym zapachy mandarynki
6. Płyn do mycia szyb. Ładna pogoda i ten preparat skłoniły mnie do mycia okien. Płyn dobrze spełnia swoje zadanie, dobrze myje i nie pozostawia smug. I oczywiście ślicznie pachnie. Dzisiaj kolejny dzień na mycie okien, a muszę przyznać, że tych okien trochę mam więc ten płyn sprawdza się doskonale:)


 Na koniec dwa odświeżacze powietrza: Baby blue i Pink Cloud. Baby blue jest o zapachu kwiatu konwalii, magnolii i róży, a Pink Cloud z nutką jaśminu, kwiatu pomarańczy i róży. Zapachy są śliczne, delikatne i pozostawiają we wnętrzu uczucie świeżości. 


Wszystkie preparaty nie zawierają barwników syntetycznych, są stworzone ze składników biodegradowalnych, a butelki są wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu. Wszystkie, oprócz preparatu do czyszczenia piekarników, mają bardzo przyjemne, delikatne zapachy. A dla mnie zapach jest bardzo ważny, czy to w kosmetykach, czy w środkach czystości:) Dlatego te preparaty bardzo przypadły mi do gustu i dodatkowo zachęciły do wiosennych porządków. 
Te produkty i wiele innych znajdziecie w sklepie shop.housedetailing.eu. I co teraz bardzo ważne, nie musicie wychodzić z domu, żeby je zakupić! 
A ja serdecznie polecam:)

Wykorzystujecie czas siedzenie w domu na porządki wiosenne?

Pozdrawiam



#współpraca

Komentarze

SEJF

:)