Odrobina przyjemności - Mus do mycia twarzy Laq

Nigdy nie używałam musów do mycia twarzy, zawsze żale albo pianki. Ten mus to dla mnie kompletna nowość. 


SKŁAD INCI

Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl/Lauroyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum, Cl 17200



Produkt jest naturalny, robiony ręcznie, vegański. 
Bardzo lubię takie naturalne produkty. I przekonałam się, że stosowanie tego musu to czysta przyjemność. 




 Produkt mieści się w 100 ml. plastikowym pojemniczku. Jest gęsty, ale też bardzo lekki. Różowy o delikatnym, przyjemnym zapachu. Bardzo wydajny bo tylko troszkę produktu wystarczy, żeby umyć całą buźkę:) 
Swoje zadanie spełnia doskonale, dobrze myje, ładnie pachnie, pieni się. Jest delikatny i nie podrażnia oczu.



To mój pierwszy produkt z tej firmy, ale na pewno nie ostatni. I tak to właśnie przekonałam się do musów do mycia twarzy. Bardzo polecam:)

Znacie ten produkt? 

Pozdrawiam 

Komentarze

SEJF

:)