Maj w zdjęciach i linkowe party


Maj w tym roku rozpieszczał nas pogodą, więc trochę spędziliśmy czasu przy grillu:) Bardzo lubię posiłki na świeżym powietrzu, kawa i książka na balkonie to dla mnie najlepszy relaks. No i oczywiście hamak.
W tym maju zaliczyłam wizytę u fryzjera, w końcu udało mi się znaleźć troszkę czasu. Włosy znacznie skróciłam, ale tak jest mi teraz wygodniej. Znalazłam bardzo przyjemny salon fryzjerski więc mogę napisać, że znalazłam fryzjerkę idealna:)

Maj to miesiąc, w którym promowałam swojego pierwszego boxa. Bardzo chciałam utworzyć coś swojego, a takie boxy od jakiegoś czasu mnie fascynują. Lubię je zamawiać, a tworzenie takiego swojego boxa sprawiło mi wiele radości. Dobieranie różnych produktów, tak żeby pudełko było ciekawe i niebanalne. Tak żeby wywołało zaskoczenie i uśmiech na twarzy obdarowanego, produktów takich jakie sama chciałabym dostać:) Cieszę się z pozytywnych opinii osób, które zakupiły moje pudełko. Czy będzie druga edycja? Tego jeszcze nie wiem, ale bardzo bym chciała:)


Z nowości w tym miesiącu to tylko majowy Chillbox. Teraz z niecierpliwością czekam na czerwcowy.


Kupiłam sukienkę na wesele. W czerwcu jedziemy na wesele siostry i już czuję, że będzie super zabawa pomimo, że zabieramy ze sobą dzieciaki. I znowu najważniejsza jest dla mnie wygoda, więc i tym razem zabieram ze sobą balerinki. W balerinkach na wesele? A dlaczego nie:)



A jak wyglądał Wasz maj? Podzielcie się swoimi linkami
-wklejajcie swoje najlepsze linki z maja
 -maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)

 - miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie
  - a linki wklejajcie w niebieski przycisk na dole:)


Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)